ברוכים הבאים ל"רסיסי מילים"

16 אפר

״ממש מעבדות לחירות, אה?״, חייך וטפח על כתפי כל אחד ששמע שעזבתי את מקום העבודה שלי שבוע לפני פסח, ולא ידע עד כמה הוא צודק. ״לפחות נתנו לך תלושים לחג?״, שאלו חלקם (ולא, הם לא חשבו שמגיע לי), ו״אז מה עכשיו?״ שאל חלק אחר (בינתיים חותם אבטלה ויושב בבית עם הילדים, תודה על ההתעניינות)…

בתחילת השבוע קפצתי לשם והסדרתי את ענייני השכר האחרונים. לקחתי טופס 106, חתמתי על כל מיני הצהרות ויתור, ועכשיו באופן רשמי הם לא חייבים לי שום דבר ויותר חשוב – אני לא חייב להם שום דבר. כך, אם עד עכשיו נמנעתי מלשחרר את חרצובות לשוני כי לא היה נעים כל כך, פתאום אני יכול. אהה, הפיתוי לספר סיפורים מאחורי הקלעים, ובעיקר לומר סוף סוף את האמת האמיתית ולא המכובסת…!

טוב, נכון, זה לא מתאים לי. אז לא. אולי פעם. אבל דבר אחד אני כבר כן ממהר לעשות, וזה להכריז חגיגית על הבלוג החדש שלי. היי, אם יצאתי מעבדות לחירות רגע לפני פסח, רק הגיוני בעיני להכריז על בלוג עצמאי רגע אחרי יום העצמאות: בלוג חדש על פלטפורמה נוחה להפליא, עם שם חדש שאני מאוד אוהב ובעיקר – מריחים את זה? – ניחוח של חדש.

את הבלוג הקודם Imageלא אמחק ולא אסגור, ואת מה שכבר פרסמתי שם לא אעביר הנה, אלא פשוט אמשיך כאן. אני גם מניח שדברים מסוימים אפרסם בשני הבלוגים (את רשומות האתגרים של מנטקה, למשל, כמו זו עם פרליני המרשמלו)… בכל אופן, את חלק הארי של הגיגיי אעבור לפרסם כאן, תוך ויתור על היתרונות של הפלטפורמה הקודמת (בינינו, כבלוגר ואפילו בלי קשר לעובדה שהייתי בצד השני וחזרתי, בעיני החסרונות כבר לא שווים את זה).

אז… ברוכים הבאים לרסיסי מילים, הבלוג החדש שלי. אני עדיין לא מכיר פה את כל הצדדים הטכניים אז דברים בטח עוד יזוזו וישתנו פה קצת, אבל התוכן יהיה אותו תוכן, פחות או יותר. מוזמנים להירשם לקבלת עדכונים במייל (מכניסים את כתובת המייל, מקבלים לשם מייל-אישור ובתוכו צריך ללחוץ על קישור-אישור).
זהו. התחלה חדשה. שיהיה לנו בהצלחה. 🙂

25 תגובות to “ברוכים הבאים ל"רסיסי מילים"”

  1. נו, מי? 17 באפריל 2013 בשעה 17:44 #

    מקסים.
    מריח מעולה, מריח דיזל 🙂
    בהצלחה איש.

  2. בצלאל 17 באפריל 2013 בשעה 20:36 #

    יופי. תתחדש!

  3. yaelkana 17 באפריל 2013 בשעה 20:39 #

    ב-הצ-ל-חההההה ! 🙂 נבוא גם נבוא!

  4. שמואל 17 באפריל 2013 בשעה 21:05 #

    תתחדש לך ובהצלחה

  5. nogamoon 17 באפריל 2013 בשעה 21:49 #

    מזל טוב על הבלוג החדש
    שיהיה בהצלחה ☺

  6. איילת 17 באפריל 2013 בשעה 22:05 #

    מעולה. בהצלחה.

  7. ע נ נ ת 17 באפריל 2013 בשעה 22:06 #

    תתחדש ובהצלחה.
    יש לי הרבה מחשבות, אבל אני חושבת שעדיף לא לפרסם אותן.

  8. talaiz 17 באפריל 2013 בשעה 23:47 #

    אוקיי, אני עדיין לומד את וורדפרס, אבל מתברר שאי אפשר להגיב לכל תגובה בנפרד. נכון? אה, שוין, הסתדרנו עם זה ב-2004, נסתדר עם זה היום. מצד שני, על כל תגובה בפוסט הזה רטט לי האייפון, אז זה מגניב. זה לא קרה בבלוג האחר.

    תודה רבה לכל מי שבא לבקר אותי בבלוג החדש ובמיוחד לאלה שנרשמו לעדכונים במייל. אני מתרגש מאוד!

  9. micka0011 18 באפריל 2013 בשעה 1:26 #

    המון בהצלחה בבלוג ההמשך,
    בינתיים תהנה מהבית ומהילדים
    ותדע ששם הבלוג נהדר וקליט 🙂
    סופ״ש חופשי ומאושר..

    • talaiz 18 באפריל 2013 בשעה 1:29 #

      תודה רבה! שמח שאהבת את השם… 🙂

  10. Irit Peer Aharonovich 18 באפריל 2013 בשעה 7:16 #

    תתחדש

  11. motior 18 באפריל 2013 בשעה 7:28 #

    תתחדש ובהצלחה. אשמח לשמוע את הלכלוכים…

  12. בצלאל 18 באפריל 2013 בשעה 7:34 #

    טל, וודאי שאפשר בוורדפרס להגיב לכל תגובה בנפרד. זה תלוי בתבנית שבחרת, ויש גם תוספים שעושים את זה.
    בכל מקרה, לכל תגובה יש לינק משלה, כך שגם אם אין לך שרשורים אתה יכול לקשר אל התגובה שאתה מתייחס אליה. מוזמן לדבר איתי אם אתה צריך עזרה 😉

    • טל 19 באפריל 2013 בשעה 0:41 #

      א-הא! צודק! הצלחתי לארגן לעצמי תגובות לתגובות. הידד!
      (מתברר שהאפשרות הזאת קיימת כברירת מחדל ופשוט ביטלתי אותה בטעות. אופס)

  13. talaiz 18 באפריל 2013 בשעה 9:09 #

    בוקר טוב!

    מוטי ובצלאל! האמינו או לא, אבל שניכם הערתם אותי הבוקר – היות וישנתי עם הטלפון למראשותיי וצליל ההתראה על תגובה בבלוג הזה העיר אותי (הצליל הראשון (מוטי) גרם לי לפקוח את העיניים ולתהות מה זה היה והשני (בצלאל) כבר הרים אותי מהכרית. אז תודה לשניכם, כי הייתי באיחור היסטרי. 🙂

    מוטי – כמו שכתבתי, לכלוכים זה לא עניין שמתאים לי. אני חושב שהעובדה שפתחתי בלוג במקום אחר, יחד עם הדברים שכבר כתבתי, בוודאי הדליקו נורה אדומה או שתיים אצל כי מי שעיניו בראשו, ולדעתי זה מספיק כרגע (למרות שאולי בעתיד אשתעשע עם זה קצת, נראה).

    בצלאל – עכשיו שאתה אומר, אני נזכר שניסיתי פה כמה תבניות לפני שבחרתי בנוכחית, ובאחרות באמת יכולתי להגיב ישירות לתגובות. נדמה לי. אולי זה היה בניסיונות שערכתי בבלוגספוט? אה, לא משנה. תודה על הטיפ, אני אחקור את העניין ואנדנד לך בשאלות טכניות (כמו בימים הטובים ההם!)…

  14. טל הורוביץ 18 באפריל 2013 בשעה 10:10 #

    בהצלחה ובשעה טובה!
    🙂
    נשמע שזה טוב לך. אני תוהה לגבי הצעד הזה הרבה זמן, אולי כדאי שאתייעץ איתך על כך 🙂
    בכל אופן, קפצתי, שמרתי, נרשמתי. מחכה להגיגיך! :)))

  15. תזזאטית 18 באפריל 2013 בשעה 16:33 #

    בהצלחה בבלוג החדש ובהמשך טל , הצלחת להפתיע אותי, האמת שאני פתחתי בלוג בוורדפרס כבר מזמן…אבל לא טרחתי למלא אות מלבד כמה מילים….ועכשיו מחשבה שהופכת ליותר מציאותית, לראות אותך פה די מוזר ..אני כן מכירה אפשרות להגיב לכל תגובה אבל עד גבול מסוים…יו …מוזר לי שאתה כאן…:-)
    נרשמתי ברור!

  16. toferethalomot 18 באפריל 2013 בשעה 17:59 #

    תתחדש, סחתיין על האומץ!
    כמו תזזאית, גם לי כבר זמן מה יש בלוג פה אבל טרם מילאתי אותו…
    מסןבך להעביר 1400 פוסטים. לעומת זאת הרעיון שלך- פשוט להמשיך בנקודה אחרת בזמן- מצויין!
    אוהבת שסופסוף אתה יוצא מהקליפה הכתומה.
    מיד מתמנה גם כאן.

  17. אפרת המפזזת 18 באפריל 2013 בשעה 23:08 #

    תתחדש!!

  18. חתולי8 19 באפריל 2013 בשעה 1:59 #

    בהצלחה איש יקר,
    אני עדיין המומה קלות…..
    אבל בהצלחה…. כבר אמרתי… נדמה לי….
    לילה טוב ו…בהצלחה 🙂

  19. Ofer D 20 באפריל 2013 בשעה 7:43 #

    ברכות גם ממני
    די מובנת הבטן המלאה. מקווה שתסתדר כאן, ותצליח להתגבר על החסרונות שבכ"ז יש (כמו עניין הדואל להודעה על תגובה לתגובתך).
    אז להתראות, ובהצלחה!!!

  20. Li Gill 1 במאי 2013 בשעה 14:17 #

    ככה עברת בלי לתת לי כתובת חדשה? אני צריכה לשמוע על זה מבצ?
    תתחדש כפרה, בקרוב ה-106 שלי 🙂

  21. מוטי בר און 1 במאי 2013 בשעה 21:26 #

    בהצלחה טל

  22. Osnat 5 במאי 2013 בשעה 16:16 #

    בהצלחה טל.נודע לי…ומיד באתי בעקבותיך.
    תודה שהיית תמיד אוזן קשבת, עדין ורגיש לאחר.
    כמה חשוב.
    בהצלחה.
    ברור שאבקר אותך כאן.
    אבל מה יהיה איתנו שם???????

Trackbacks/Pingbacks

  1. זו הייתה 2013 שהייתה | רסיסי מילים - 31 בדצמבר 2013

    […] אבל בעקבות העזיבה שלי את ניהול הבלוגיה החלטתי גם לפתוח באפריל את הבלוג החדש שבו אתם קוראים עכשיו. הבלוג ההוא עדיין קיים אבל כבר לא […]

כתיבת תגובה

