"אבא, אל עובד"

26 מאי

פנים. סלון. שבת בבוקר.

בא לי לאפות משהו, אולי עוגת שמרים. חשבתי לחפש מתכון חדש בגוגל.
יהונתן ראה שאני ניגש למחשב.
"אבא, אל עובד", הוא אמר.
מאז התקופה בה עבדתי מהבית, הוא מקשר מחשב עם עבודה.
"אה, לא, קטן, אבא לא עובד," אמרתי לו, "אבא מחפש מתכון לעוגה."
הוא ניגש אלי, נעמד לצידי, הסתכל עלי ואמר שוב, "אבא, אל עובד."
לא עניתי. הקלדתי משהו בשורת החיפוש.
"בוא לשחק איתי", הוא אמר.
ופתאום לא יכולתי לנשום.
הסתכלתי עליו. חייכתי אליו.
"בסדר", אמרתי וסגרתי את המחשב.
אאפה משהו מחר.

21 תגובות to “"אבא, אל עובד"”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 26 במאי 2013 בשעה 1:39 #

    מקסים פשוט מקסים אין כמוך אבא באהבה מכל החבורה

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 8:41 #

      היי חברים. תודה שבאתם לבקר. 🙂

  2. בצלאל 26 במאי 2013 בשעה 6:05 #

    אה, אבל כשאני אומר לך לבוא לשחק איתי תמיד יש לך תירוצים 😦

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 8:42 #

      זה לא נכון! רגע, יש לי משהו על הכיריים.

  3. חיה שורץ 26 במאי 2013 בשעה 6:15 #

    אהבתי את הרשומה ועוד יותר את הקשב אל יהונתן, אין היום הרבה ילדים שזוכים לזה – יישר כח ואתה רק מרוויח מזה !!

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 8:43 #

      תודה רבה, חיה. אני לא רוצה לחשוב שאין היום הרבה ילדים שזוכים לזה. בעיני זה נראה מובן מאליו.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 26 במאי 2013 בשעה 7:24 #

    הוא מתוק אמיתי
    ואיזה כיף שיש לו אבא זמין למשחקים

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 8:44 #

      אלא שהוא יישאר מתוק אמיתי, ואני בסופו של דבר איאלץ להיות קצת פחות זמין למשחקים… העיקר שבינתיים ננצל את הזמן הפנוי שלי. 🙂

  5. motior 26 במאי 2013 בשעה 9:27 #

    רק הילדים שלי חושבים שאני משחק כשאני מול המחשב? הם צודקים…

    יהונתן חמוד 🙂

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 20:33 #

      משחק? ל"סיפור לשבת" אתה קורא משחק?!

  6. ע נ נ ת 26 במאי 2013 בשעה 10:22 #

    מקסים 🙂 יופי של ילד ויופי של אבא!

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 20:33 #

      תודה. 🙂

  7. nogamoon 26 במאי 2013 בשעה 11:44 #

    חמוד הילד☺
    תראה איזו השפעה יש לעבודה מהבית על הילדים.
    נראה לי שתצטרך באיזה שלב ללמד אותו למצוא עוגות בשבילך ואז הוא לא יחשוש☺

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 20:35 #

      כרגע הוא כבר עוזר לי לאפות אותן. אני לא מספר על זה הרבה, כי אני רוצה לקחת את כל הקרדיט לעצמי, אבל הוא שובר לי שוקולדים, שופך סוכר לקערה, מדליק את המיקסר… למעשה, אני חושש שלא ירחק היום בו כל מה שיישאר *לי* לעשות הוא לחפש את המתכונים…

  8. תזזאטית 26 במאי 2013 בשעה 16:45 #

    בהחלט רגע מרגש שמחזיר פעימה…מקסים!!!

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 20:35 #

      חן חן. 🙂

  9. המפפזת 26 במאי 2013 בשעה 18:14 #

    צודק הקטן. אצלנו המחשב מכובה בשבתות.

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 19:37 #

      אז איך אתם מחפשים מתכונים בגוגל?

      • אפרת המפזזת 2 ביוני 2013 בשעה 8:30 #

        לחפש מתכון בשבת? ומה אם אין לי את כל המצרכים בבית? בקיצור – את המתכונים אני מחפשת ביום שישי כשעוד אפש לשלוח מישהו לסופר דופר להשלים את מה שחסר. אבל לא לעולם חוסן כידוע ואכן מידי פעם אנו נזקקים למתכון בשבת. אודה ולא אבוש – המכורה הראשית למחשב זאת אני לרוב בושתי, את המתכונים אני מחפשת תחילה ברות סירקיס הספר שעל המדף. ואם זה לא הולך אני לוקחת נשימה עמוקה, מדליקה את המחשב לחיפוש מתכון ספציפי, ומשתדלת שאף ילד לא ישים לב שהפרתי את הכללים

  10. חתולי8 26 במאי 2013 בשעה 19:32 #

    רשומה מרגשת, כרגיל 🙂
    ואשרי הילד שזכה לאבא שכזה♥

    • טל 26 במאי 2013 בשעה 20:35 #

      תודה רבה. 🙂

להשאיר תגובה

