וידאו

שמים בשפת הסימנים

28 יונ

בשבוע שעבר זוגתי ואני סיימנו בהצלחה קורס שפת סימנים רמה 2 בעמותת "שמע" בטבריה. לרגל המאורע המשמח, כמו שנהוג בקורסים דומים, צילמנו סרטון בו כל תלמידי הקורס מסמנים את השיר "שמים" של יגאל בשן. מזהים אותי ואת ק'? יופי, עכשיו חפשו את מיכל. גם היא השתרבבה לסרטון.

אז… אשמח אם תצפו, אודה אם תשתפו, ואם אתם או מי מחבריכם מעוניין במידע על קורסי שפת סימנים – אשמח לעזור. 🙂

.

29 תגובות to “שמים בשפת הסימנים”

  1. motior 28 ביוני 2013 בשעה 17:05 #

    ברכות לסיום הקורס!

    את מיכל פספסתי…

    • טל 28 ביוני 2013 בשעה 17:31 #

      תודה על הברכות, והאמן לי, מיכל נמצאת שם. היא מתחבאת ממש טוב, אבל רואים אותה. 😉

      • motior 2 ביולי 2013 בשעה 10:23 #

        בסוף ראיתי אותה 🙂 במקור ציפיתי שהיא תיכנס פתאום לחדר – לא הבנתי שהיא מתחבאת שם כל הזמן 🙂

        • טל 2 ביולי 2013 בשעה 11:25 #

          שהיא תיכנס פתאום לחדר?! היא בת 10 חודשים, היא רק מתחילה עכשיו ניסיונות לעמוד…
          אבל תשמע, בהקשר הזה אספר שלפני כמה חודשים (כשהיא הייתה בת 3-4 חודשים, משהו כזה) ישבתי בסלון בשעת לילה מאוחרת וצפיתי באיזה סרט מתח, כששמעתי איזה רשרוש מהחדר של הילדים. הסתכלתי לכיוון הדלת שלהם, חיכיתי לראות מי יוצא משם, ואמרתי לעצמי שאם אני רואה עכשיו את מיכל עומדת בדלת ומסתכלת עלי – אני פשוט חוטף התקף לב של בהלה על המקום.
          בסוף זה היה החתול, ואני הגעתי למסקנה שאני צופה ביותר מדי סרטים מפחידים.

          • motior 2 ביולי 2013 בשעה 12:56 #

            חשבתי על זוחלת לתוך הפריים…

  2. אנימו 28 ביוני 2013 בשעה 17:17 #

    כמעט בטוחה שלא פספסתי איש. מרגש מאוד. משתפת. כמובן. שבת שלום בכל השפות….

    • טל 28 ביוני 2013 בשעה 17:31 #

      תודה רבה ושבת שלום גם לך, באיזו שפה שתרצי. 🙂

  3. תזזאטית 28 ביוני 2013 בשעה 19:09 #

    מדהיםםםםםםםםםםםם!!!!
    מקסימים אתם! … לא יודעת מי זו מיכל?! אבל ראיתי תינוק/ תינוקת מבצבצת מתחת לשולחן.. ??
    מדהים!! ואתה בדרן חבל"ז 😀

    • טל 29 ביוני 2013 בשעה 21:08 #

      כן, זו מיכל, הבת שלנו… ותודה. 🙂

      • תזזאטית 3 ביולי 2013 בשעה 20:31 #

        נעים מאוד שמחתי להכיר אותה.. היא מקסימה 🙂

  4. אלון ארד 28 ביוני 2013 בשעה 20:34 #

    נחמד 🙂 אהבתי 🙂

    • טל 29 ביוני 2013 בשעה 21:08 #

      אני שמח. תודה. 🙂

  5. anguly 28 ביוני 2013 בשעה 20:44 #

    מיכלי הציצה מתוקנת:)
    וברכות על סיום הקורס.

    • טל 29 ביוני 2013 בשעה 21:08 #

      תודה רבה! 🙂

  6. ע נ נ ת 29 ביוני 2013 בשעה 11:27 #

    ברכות לסיום הקורס,
    מצאתי את מיכל – מתוקונת, איך היא מציצה 🙂

    • טל 29 ביוני 2013 בשעה 21:09 #

      ולקראת הסוף גם מנסה לעמוד, ומושכת את המפה ומבהילה את כל מי שניסה לשמור על פרצוף רציני ולהמשיך את ההצגה… 🙂

  7. חיה שורץ 29 ביוני 2013 בשעה 22:27 #

    ברכותי לסיום הקורס,אני מעריצה את הסבלנות וההתמדה שלך ראיתי את הקטע של הסרטון עם הצבעים. מאד התרגשתי.אתה אבא ואדם למופת. כל טוב והצלחה רבה בכל המשימות שעוד נכונו.

    • טל 1 ביולי 2013 בשעה 15:44 #

      תודה רבה! 🙂

  8. nogamoon 30 ביוני 2013 בשעה 13:05 #

    ברכות לסיום הקורס.
    האם יהונתן גם משתתף כדי ללמוד איתכם או שאתם מלמדים אותו בבית?
    רק אחרי שקראתי את התגובות הרצתי שוב וגיליתי את הראש המבצבץ, חמודה☺

    • טל 1 ביולי 2013 בשעה 15:48 #

      תודה רבה. 🙂
      יהונתן לא משתתף. זה קורס למבוגרים, וממילא הוא לא זקוק לשפת סימנים כדי לתקשר עם הסביבה כי כשהוא עם המכשירים הוא שומע מצוין. עם זאת, הוא כן נמצא בגן שבו מסמנים, אז הוא כן סופג מילים פה ושם, אבל הוא משתמש בהן רק לעיתים רחוקות ורק בתוספת למשפטים ורבליים. אני אשמח אם בעתיד הוא ילמד את שפת הסימנים, פשוט כי בעיני זו שפה מגניבה ושימושית, אבל כרגע זה לא דחוף בעיני.

  9. חתולי8 4 ביולי 2013 בשעה 0:34 #

    מדליק! משמח! מרגש!
    ומיכלי חמודונת דומה לאמא… רק עכשיו שמתי לב לזה…

    • טל 7 ביולי 2013 בשעה 9:04 #

      אולי את חושבת ככה כי היא מאחורי שולחן… הרוב אומרים שהיא דומה דווקא לי (לי אין מושג, אני לא רואה את זה לא ככה ולא ככה). 🙂

  10. Liora Firan 7 ביולי 2013 בשעה 1:57 #

    מרגש מאד הסרטון

    • טל 7 ביולי 2013 בשעה 9:04 #

      חן חן. 🙂

  11. oferdub 7 ביולי 2013 בשעה 7:37 #

    ברכות, טל. חשוב להפיץ את זה, גם מעבר לבני משפחות הלוקים בשמיעה.
    מעניין, אגב, למה יש כזה רוב נשי בולט שם בקורס הזה.
    ומצחיקה הקטנטנה שמופיעה שם, מאחורי השולחן 🙂

    • טל 7 ביולי 2013 בשעה 9:07 #

      אנחנו בהחלט מנסים להפיץ את זה כמה שיותר, זה הרי עניין של העלאת המודעות לנושא, וזה מאוד חשוב בעינינו.
      לגבי הרוב הנשי – כן, זה מעניין. גם בקורס רמה 1 שעשיתי בשנה שעברה בת"א היו רק 2 בנים על משהו כמו 8 או 10 בנות. לא יודע למה זה. שאלה טובה…
      🙂

  12. דורון 5 בספטמבר 2013 בשעה 15:48 #

    היי יש לך בלוג מקסים, אני כבר דיי אבודה וחשבתי שאולי תוכל לעזור לי. אני מחפשת גם ללמוד את שפת הסימנים, הבעיה שאיני קרובה למקומות שבהם מלמדים בשמע. בקיצור אשמח לדעת אם אתה יודע על קורסים בסביבות חיפה והאזור.. כי טבריה כמה שהיא יחסית קרובה, זה קצת רחוק לי..
    תודה רבה!

    • טל 5 בספטמבר 2013 בשעה 16:39 #

      מה לגבי ארגון ״תעביר את זה הלאה״? הם פותחים קבוצות בכל מיני יישובים, תלוי בביקוש. שווה לבדוק אם במקרה יש להם קבוצה באיזור שלך.

Trackbacks/Pingbacks

  1. למה שפת סימנים? | רסיסי מילים - 27 באוקטובר 2013

    […] שמים בשפת הסימנים […]

להשאיר תגובה

