הגיגית

7 יול

יום אחד יהונתן חזר הביתה מהקייטנה ובתיקו פתק מהגננת: "נבקש להביא לגן גיגית ללא חורים עבור פעילויות מים, ולשלוח איתו בגד ים ומגבת". זוגתי ואני החלפנו מבטים, הסתכלנו בעצב על גיגית הכביסה הסדוקה שיש לנו בבית וקבענו שניסע למחרת ונקנה ליהונתן גיגית חדשה ומפוארת בה יוכל לשחק עם מים. ואכן, קנינו לו גיגית מהממת בצבע ירוק מסנוור, וכאשר הבאתי אותה לגן לא הסתרתי את ההתלהבות – ממש כאילו אני זה שעומד לעשות פעילויות מים! יש!

הגיגיתאחת הסייעות ראתה שאני מתלהב והייתה נחמדה מאוד והציעה לשלוח לי במהלך היום כמה תמונות של יהונתן. כאשר הן הגיעו, מסתבר שצוות הגן הוריד את כל הגיגיות של הילדים אל החצר, מילאו בתוכן מעט מים, הלבישו את הילדים בבגדי ים ופשוט נתנו להם לשחק שם, להעביר מים מגיגית לגיגית, להשפריץ אחד על השני ובקיצור – על פי התמונות נראה שהיה ליהונתן ושאר הילדים ממש כיף לשחק במים.

אבל… עוד דבר נראה בתמונות. מתברר שהגיגית של יהונתן, שבלטה בצבע הירוק המסנוור שלה, הייתה הכי קטנה בין הגיגיות של הילדים. אמנם לא נראה שזה הפריע לו – בתמונה אחת הוא נראה כשהוא מתפוצץ מצחוק, בתמונה אחרת הוא משפריץ מים לגיגית אחרת, בתמונה נוספת הוא מחזיק משהו ומחייך – אבל אותי ואת ק' זה הטריד. לכן, כשבאתי לאסוף אותו נכנסתי לגן ואמרתי "ראיתי שיש ליהונתן את הגיגית הכי קטנה. נצטרך להביא גיגית אחרת".
"לא, לא, ממש לא צריך," מיהרה הגננת להשיב.
"בטח שצריך. אנחנו עכשיו נוסעים מפה לחנות וקונים לו חדש."
"אבל הוא ממילא לא יושב בפנים…"
"לא מעניין אותי", עניתי, "לבן שלי לא יהיה שום דבר הכי קטן בגן!"

ועל זה כבר לא היה לגננת מה לענות.

.

16 תגובות to “הגיגית”

  1. חיה שורץ 7 ביולי 2013 בשעה 22:29 #

    נו מי באמת יכול עליך ? אתה כמו אבא אריה שנלחם על כל פסיק בשביל יהונתן, בצדק ועל כך אתה ראוי לכל מילות השבח האפשריות. אני מסירה את כובעי בפניך ומאחלת לך ולכל המשפחה רק טוב.

    • טל 13 ביולי 2013 בשעה 21:41 #

      תודה רבה, חיה. 🙂

  2. ע נ נ ת 7 ביולי 2013 בשעה 23:08 #

    חחחחח 😀 מצוין!

    • טל 13 ביולי 2013 בשעה 21:42 #

      חן חן. 🙂

  3. nogamoon 8 ביולי 2013 בשעה 8:11 #

    חחחחח כל כך ישראלי 🙂

    • טל 13 ביולי 2013 בשעה 21:43 #

      וכל כך אבהי, בעיקר… 🙂

  4. תזזאטית 8 ביולי 2013 בשעה 17:15 #

    נו… ככה זה מתחיל.. זה מתחיל בגיגיות.. אח"כ באופניים… וממשיך במכוניות.. ואח"כ … …….
    האמת שאם הילד נהנה ולא הייתה לו בעיה עם זה אז התשובה שלי בטח תהיה פחות או יותר כמו של הגננת רק עם הרבה יותר חוש הומור …. 😉
    אבל ככה זה , אתה אבא , ואני מבינה לגמרי את הצורך הזה לתת לבן שלך את הכי טוב , לא הייתי מצפה לפחות מזה 🙂

    • טל 13 ביולי 2013 בשעה 21:47 #

      אני תמיד אומר שאפשר להכניס את הילד שלי לחדר סגור וריק – והוא כבר ימצא דרך ליהנות בתוכו. אז בהחלט נראה שה"בעיה" היא אצלי. 🙂

  5. motior 9 ביולי 2013 בשעה 8:45 #

    הזכרת לי את הימים שהילדים שיחקו בגיגיות מים בגן…
    וחוץ מזה – מה שתזזאטית כתבה 🙂

  6. אנימו 9 ביולי 2013 בשעה 22:08 #

    מה אתך? יש לו את הגיגית הכי ירוקה והכי בולטת בגן! יש עוד פראמטרים של "הכי"….
    🙂

    • טל 13 ביולי 2013 בשעה 21:47 #

      אז זהו, יש עוד כמה גיגיות ירוקות דומות לשלו, רק בגדלים אחרים. 😦

  7. oferdub 10 ביולי 2013 בשעה 8:55 #

    חחח…
    דווקא מזעור הולך טוב בדור שלנו 🙂

  8. חתולי8 10 ביולי 2013 בשעה 12:09 #

    גדול!!
    🙂

  9. כפתורים- אומנות בנייר 22 ביולי 2013 בשעה 23:57 #

    חחחח
    רק לי יש קונוטציה של תסביך ה"לי יש הכי גדול"?
    😉

    • טל 22 ביולי 2013 בשעה 23:58 #

      לא רק לך, אבל את ככל הנראה היחידה שקלעה לקונוטציה שכיוונתי אליה. 🙂

  10. קווין אוב אינגלנד 29 ביולי 2013 בשעה 9:25 #

    הקסם שבפשטות. מזכיר לי שכשהייתי קטנה משפחתי הייתה כל כך ענייה והוריי לא יכלו לממן ביקורים בפארקים מפוארים וכאלה, אז בכל יום אמא שלי הרימה שתי בלטות מהרצפה בסלון ונתנה לנו לשחק בחול, טבלנו את הברביות שלנו, בנינו ארמון קטן והיינו מאושרות. לאחר כל פעם טאטאה בחזרה את החול פנימה וסגרה את הבלטות. אם תשאל אותי – זה היה המשחק הנעים ונהדר ביותר בעולם, ואילולא סעיפים שונים בחוזה השכירות שלנו גם אני הייתי עוקרת כמה בלטות בכדי שהילדים ישחקו. עד היום הסיפור הזה נחרט בזיכרוני כמאמץ עילאי של הוריי לגרום לנו אושר, וממלא אותי בהתרגשות.

    תודה על שיתוף בפוסט מקסים.

להשאיר תגובה

