שלושת הדובים

13 יול

חיבר וסיפר: יהונתן אייזנמן

יהונתן: "יש דוב-אבא, דוב-אמא ודוב-בובון."
אני: "דוב-דובון?"
יהונתן: "דוב-בובון."
אני: "אה, דוב-בובון. ומה איתם?"
יהונתן: "דוב-אבא ודוב-אמא נתנו לדוב-בובון דייסה."
אני: "ומי אכל את הדייסה?"
יהונתן: "רק דוב-בובון אכל דייסה!"
אני: "למה דוב-אבא לא אכל דייסה ודוב-אמא לא אכלה דייסה?"
יהונתן: "הם אוכלים דייסה עכשיו!"
אני: "אה, הם אוכלים דייסה עכשיו ודוב-בובון אכל דייסה קודם?"
יהונתן: "כן!"
אני: "הבנתי."
יהונתן: "ודוב-אבא ודוב-אמא ודוב-בובון הלכו לישון במיטה."

– ס ו ף –

6 תגובות to “שלושת הדובים”

  1. חתולי8 13 ביולי 2013 בשעה 23:29 #

    מתוק הילד הזה!
    ונזכרתי בסיפור על כך שהיתה משפחה של צפרדעים.
    היה אבא צפרדע, אמא צפרדע, ילד צפרדע והיה להם כלב צפרדע….
    שבוע מוצלח טל יקר:)

    • טל 14 ביולי 2013 בשעה 2:56 #

      יו, כלב צפרדע זה מצחיק מאוד. אני בטוח שזה ייראה ליהונתן הגיוני לגמרי. למשל, מכירה את מיקי מאוס ומיני מאוס? אז זהו, יהונתן מכנה אותם "מיקי מאוס אבא" ו"מיקי מאוס אמא". אמנם פלוטו הוא סתם "כלב" (ולא, כמו שהייתי מצפה בעקבות התגובה שלך, "מיקי מאוס כלב"), אבל לא מן הנמנע שהחשיבה התבניתית הזאת תופיע בהמשך… 🙂
      (אני לא מאמין שכתבתי "חשיבה תבניתית". בבת אחת הבלוג הזה השתדרג לרמה של מאמר אקדמי…)

    • תזזאטית 14 ביולי 2013 בשעה 16:26 #

      😀 קורע ♥

  2. motior 14 ביולי 2013 בשעה 9:57 #

    הסיפור של חתולי הזכיר לי את הסיפור על המשפחה העניה: אבא היה עני, אמא הייתה עניה, הילדים היו עניים, המשרת היה עני, הנהנג היה עני, הגנן היה עני…

  3. ע נ נ ת 14 ביולי 2013 בשעה 10:22 #

    סיפור מצוין 🙂 מקסים!

  4. תזזאטית 14 ביולי 2013 בשעה 16:25 #

    חחחחחח חמוד !:-)

להשאיר תגובה

