היי דרומה

23 יול

אני לא משתגע על אילת. היא לא מלהיבה אותי כמו שהיא מלהיבה רבים אחרים שאני מכיר. מאחר ואת רוב השירות הצבאי שלי ביליתי ועודני מבלה סמוך לה ואני מכיר אותה די טוב, לנסוע לחופשה באילת מרגיש לי קצת כמו לשכור חדר במלון בעיר מגוריי. מה גם שהדבר האחרון שאני זקוק לו כרגע הוא זמן בטלה; אבל זוגתי הייתה זקוקה לחופשה מהעבודה, והרעיון לבלות ארבעתנו יחד כמשפחה נשמע נחמד, ונתקלנו בהצעה אטרקטיבית דרך מקום העבודה שלה – אז יאללה, נו, בואו נרד לאילת.

התכוננו היטב, ערכנו תכניות. מה נעשה בדרך לשם, מה נעשה בחזרה, אילו צעצועים ניקח לילדים ומה נקנה בעיר ללא מע"מ. הכנו רשימה נאה – נהניתי לספר שאני מסתובב כבר שלושה שבועות בלי דאודורנט כי נגמר לי ואני רוצה לקנות באילת, ואיזה קטע, הוא נגמר בדיוק בבוקר הנסיעה. צירוף מקרים? – וביום ראשון בארבע לפנות בוקר נשאנו את הילדים לאוטו, כדי לנצל כמה שיותר את שעות השינה שלהם, ויצאנו לדרך. כביש 90, מטבריה לאילת. מהכנרת, דרך ים המלח ועד הים האדום. שלושה ימים ביום אחד, גם בהלוך וגם בחזור, ובאמצע חמישה ימים של חופשה.

אז, אולי בגלל מיעוט הציפיות שלי, יצא שהייתה לנו חופשה מוצלחת במיוחד. התבטלנו, ישנו, אכלנו, טיילנו, השתוללנו, הצטלמנו – וחזרנו הביתה עייפים ומרוצים. תראו!

9 תגובות to “היי דרומה”

1. motior 23 ביולי 2013 בשעה 11:57 #

יופי שנהניתם!
    אני מעדיף את אילת במרץ או אוקטובר אבל חשוב לצאת לחופש…

הרעיון של להפוך את התמונות לסרטון מקסים 🙂

• טל 23 ביולי 2013 בשעה 12:42 #

עושים את זה דרך כלי העריכה של יוטיוב, יותר פשוט ממה שנדמה. גם המוסיקה מיוטיוב. נראה לי שמעכשיו אתחיל לעשות את זה הרבה. 🙂

2. חתולי8 23 ביולי 2013 בשעה 15:20 #

אני גם לא מאוהבי אילת, והייתי מעדיפה לבלות בה בסתיו אבל שטויות, העיקר שנהניתם.
    התמונות משגעות, הילדים…טפו טפו טפו, וכמו שראית הגבתי על כך גם בפייסבוק שלך.
    תהנו, משפחה מקסימה שכמותכם♥

• טל 23 ביולי 2013 בשעה 15:54 #

תודה רבה. 🙂

3. תזזאטית, 24 ביולי 2013 בשעה 8:29 #

יופי של חופשה!!! יש לך משפחה יפה ומקסימה (כולל;-) )
    תמונות מדהימות, אני דווקא מתגעגעת לחופשות בכלל ובאילת בפרט, הכי חשוב שנהניתם וצברתם זמן איכות ביחד!!
    מקסים!!

• טל 24 ביולי 2013 בשעה 19:26 #

תודה רבה. "זמן איכות" זו הגדרה קולעת מאוד. 🙂

4. ע נ נ ת 27 ביולי 2013 בשעה 22:30 #

יופי של חופשה, ותמונות, ושמחה 🙂
    גם אני מדירה רגלי מאילת בקיץ – פשוט חם מדי… אבל יופי לכם 🙂

5. קווין אוב אינגלנד 29 ביולי 2013 בשעה 9:21 #

ממליצה על חופשה בבת ים. כמוך, גם אני הגעתי נטולת ציפיות אך נהניתי לא רק מרצועת חוף נפלאה, אלא גם מקרב יריות אקראי ומשובח. טרו סטורי. תמיד כיף.

Trackbacks/Pingbacks

1. העניין הזה עם המים | רסיסי מילים - 25 ביולי 2013

[…] שעם השנים פיתחתי סוג של פחד ממים. אבל נראה שמשהו השתנה בחופשה האחרונה שלנו באילת: כבר בשלב ההכנות, כאשר ק' שאלה אותי בבדיחות הדעת האם סוף […]