101

27 ספט

לפעמים נדמה לי שאם קרה משהו בחיי ולא כתבתי עליו בבלוג – אז הוא לא באמת קרה.

מכירים את זה? כאילו הכתיבה הופכת את זה לממשי יותר, והפרסום הוא סוג של הכרזה רשמית על כך שהמאורע אכן התרחש. זה נכון גם לטוב וגם לרע – כשכתבתי למשל על לקות השמיעה של יהונתן, זמן קצר אחרי שגילינו על קיומה, זה היה אחד הדברים הקשים שיצא לי לכתוב – בדיוק בגלל שהייתי עדיין בסוג של אבל והכתיבה הפכה את זה לאמיתי וכואב עוד יותר. גם עניינים איזוטריים יותר שאני חווה, סתם אנשים שראיתי באוטובוס או זיכרון ישן שצף פתאום, חשוב לי להעלות על הכתב ולו למען התיעוד. איך אומרים, "תמונה או שזה לא קרה"? אז הבלוג הוא סוג של אלבום תמונות כזה, ויום אחד אקרא רשומות ישנות ואוכל להיזכר בדברים שקרו לי בעבר וכבר הספיקו להיטשטש מהזיכרון.

טופס 101, שוב

הקיצר, התחלתי לעבוד במקום עבודה חדש. זה קרה לפני כמה שבועות, באיזור ראש השנה, אבל לא יצא לי עד עכשיו לכתוב על זה; בין היתר כי המרחבים העצומים של הזמן הפנוי שעמדו לרשותי עד לא מזמן הפכו לפתע לזמן עבודה, והותירו לי רק מטר צוונציק על מטר צוונציק שאני יכול לבחור האם לכתוב בו או, נניח, להדיח כלים. ככה יצא שהנושא הפעוט הזה של חזרתי למעגל העבודה התמסמס לו בין מתכון לקרם רימונים ובין בעל הבית המנוול והדירה החדשה, אז הרשומה הזו היא בעיקר סוג של החזר חוב לעצמי, כדי לסדר את ההיסטוריה כמו שצריך. וכן, עצם העובדה שאני כותב עכשיו אומרת שיש בכיור כמה כוסות שמחכות שאואיל בטובי לשטוף.

אז עבודה חדשה. אחד מהבוסים שלי לשעבר הציע לי לבוא לעבוד בחברה שבה הוא עובד עכשיו, ואני הסכמתי בשמחה. בגדול אפשר לומר שאני עובד כמנהל קריאייטיב בחברה שמשווקת לחו"ל, כך שאני בעצם כותב טקסטים שיווקיים באנגלית שתראו רק אם אתם גרים מחוץ לישראל (אהלן עופר, היי עירית, גוטן מורגן אדולף!). לשמחתי, בגלל שאני והבוס שלי מכירים כבר כמה שנים והוא יודע שאפשר לסמוך עלי ומכיר בערך הטקסטים שאני כותב – אני עובד מהבית ורק מדי פעם מגיע למשרדים שנמצאים בתל אביב. די דומה לפורמט העבודה שלי בתפוז מאז המעבר לטבריה, אלא ששם היה מדובר ביומיים עד חמישה ימים בשבוע ועכשיו מדובר בגיחה נקודתית של יום אחד, הלוך וחזור. בפעם האחרונה אפילו הספקתי לבקר באיקאה בדרך חזרה. קניתי שידה ופלאפל. השידה מהממת, הפלאפל היה טעות. מי קונה פלאפל באיקאה?

רגע, על מה דיברנו? אה, עבודה. כן, אני עובד עכשיו. זה בדיוק מה שעשיתי בשלוש השנים שלפני ניהול הבלוגיה, אז מצד אחד יש תחושה שכאילו חזרתי אחורה בזמן. מצד שני, בדיוק חגגנו את ראש השנה ועברנו לגור בדירה המהממת הנוכחית, אז יחד עם העבודה שבאה אחרי כמה חודשים בהם ישבתי בבית עם הילדים – יש גם תחושה של התחלה באוויר, של משהו חדש ומגניב בדרך.

חג שמח.

רגע, נגמרו החגים, לא?

לעזאזל, ביום ראשון צריך כבר לחזור לעבודה.

23 תגובות to “101”

  1. חיה שורץ 27 בספטמבר 2013 בשעה 16:05 #

    מה, אני הראשונה ?
    מזל – טוב טל, שמחתי לשמע שחזרת שוב למעגל העבודה, ההשתייכות לקבוצת אנשים שעובדת עבור משהו מסוים , מזקיפה את הקומה. שתהיה לך הרבה הצלחה, אתה אדם מיוחד וראוי להערכה !

    • טל 27 בספטמבר 2013 בשעה 16:48 #

      תודה רבה, חיה. 🙂

  2. אפרת המפזזת 27 בספטמבר 2013 בשעה 16:33 #

    מזל טוב ובהצלחה! לא לעבוד זה טוב, וגם לעבוד זה טוב, כל פתח הוא הזדמנות למשהו חדש, והעיקר שמרגישים שנעים קדימה

    • טל 27 בספטמבר 2013 בשעה 16:49 #

      אז זהו, שחלק מהעניין הוא גם קצת תחושה של תנועה אחורה, אבל אני מתעלם מהחלק הזה ומתרכז בקדימה. 🙂

  3. ע נ נ ת 27 בספטמבר 2013 בשעה 17:10 #

    נהדר 🙂
    מזל טוב על העבודה החדשה, הדירה החדשה, השנה החדשה… יופי של התחדשות יש לך 🙂

    • טל 27 בספטמבר 2013 בשעה 19:31 #

      תודה רבה!

  4. בצלאל 27 בספטמבר 2013 בשעה 18:06 #

    מזל טוב!
    שתהייה שנה טובה ועשירה בהצלחות!

    • טל 27 בספטמבר 2013 בשעה 19:31 #

      תודה רבה, כפרה. גם לך בחזרה. 🙂

  5. יונה דורון 27 בספטמבר 2013 בשעה 19:28 #

    בהצלחה רבה ! אם אתה כותב באנגלית כמו בעברית – אז מובטח לך שתצליח ותעשה חייל!

    • טל 27 בספטמבר 2013 בשעה 19:32 #

      Yes! Tenk you, I right very good in Inglish!

  6. oferdub 27 בספטמבר 2013 בשעה 20:31 #

    בהצלחה בעבודה החדשה!!
    התקדמות יפה חזרה לחיים שגרתיים. מצויין!
    נו, אולי באמת אתקל בטקסטים שלך. אבל איך אדע?
    וכן, מכיר את עניין התיעוד הזה. עוזר לזכור, לסדר ולקבע דברים.

    שבת שלום, ושוב – בהצלחה!

    • טל 28 בספטמבר 2013 בשעה 22:54 #

      תודה על האיחולים, ידידי, ואני אאחל לך שלא להיתקל בטקסטים שלי – אתה לא צריך את מה שאני משכנע אותך לקנות. 😉

  7. חתולי8 28 בספטמבר 2013 בשעה 1:05 #

    מזל טוב טל ובהצלחה.
    אני מקווה שיהיה לך טוב בעבודה החדשה אבל שיצמחו משם גם סיפורים נחמדים לשתף בהם אותנו.
    שנה טובה 🙂

    • טל 28 בספטמבר 2013 בשעה 22:55 #

      תודה רבה, חתולי. אם לשפוט על פי מקומות דומים בהם עבדתי בעבר, סביר להניח שלא יצאו משם הרבה סיפורים נחמדים (או סיפורים בכלל). אבל אל דאגה, אני בטוח שעיר מגוריי תספק המון חומרים אחרים לכתיבה!

  8. ImaShel 28 בספטמבר 2013 בשעה 9:23 #

    מזל טוב ובהצלחה (Break A Leg?)

    • טל 28 בספטמבר 2013 בשעה 22:56 #

      תודה רבה. 🙂

  9. motior 28 בספטמבר 2013 בשעה 17:12 #

    שיהיה בהצלחה בעבודה החדשה!
    מהמעט שכתבת היא נשמית מוצלחת

    • motior 28 בספטמבר 2013 בשעה 17:12 #

      נשמעת כמובן. אבל בעצם נראית

    • טל 28 בספטמבר 2013 בשעה 22:58 #

      תודה רבה. בהחלט יש עבודות פחות מוצלחות (בעיקר באיזור הצפון, שם אין כל כך ביקוש למנהלי בלוגיה לשעבר או בכלל לאנשים מתחום הקופירייטינג/שיווק כמוני).

  10. Liora Firan 28 בספטמבר 2013 בשעה 23:41 #

    בשעה טובה טל,
    בהחלט נשמע שמשהו חדש וטוב מתחיל לך בהרבה חזיתות-מברוק!

    פנלופה

  11. nogamoon 30 בספטמבר 2013 בשעה 7:03 #

    מזל טוב!
    בתור מי שיודעת מגוף ראשון על אפשרויות העבודה בצפון (ז"א על חוסרן) אני ממש שמחה בשבילך על התחלת העבודה החדשה.☺
    ואם אתה עובד מהבית לא תמצא איזה 5 דקות לשטוף כלים? חה חה חה
    אחרי חגים שמח!

  12. תזזאטית 2 באוקטובר 2013 בשעה 19:44 #

    בהצלחה בעבודה החדשה!

  13. anguly 3 באוקטובר 2013 בשעה 21:54 #

    יופי 🙂
    שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה

