כך הופכים גביעי ופל של גלידה לבלינצ'סים מהממים

17 אוק

מתכון וצילום: אני | טיגון וסטיילינג: ק'

לפני זמן מה סיפרתי לכם שמתכונים שלי יופיעו מעת לעת במגזין האינטרנט של "על השולחן". בחלק מהתגובות נשאלתי איך אפשר לקבל עדכונים כשזה קורה, אז התשובה היא שאי אפשר לקבל עדכונים ישירות מ"על השולחן" ספציפית לגבי המתכונים שלי, אלא רק להירשם לקבלת הניוזלטר שלהם (שמלא בעוד מתכונים טובים ושלל כתבות בנושא אוכל. שווה!). אפשר גם להקליק מדי פעם על התמונה שלי כאן משמאל, בה אני מחזיק כוס יין ומבוסם קלות, כדי לבדוק אם יש שם משהו חדש.

אבל לכל מקרה, ואולי גם כדי להשוויץ עוד קצת, איידע אתכם גם כאן בבלוג בכל פעם שעלה מתכון שלי ב"על השולחן". השבוע, למשל, התפרסם שם מתכון שמספר איך להפוך גביעי ופל ריקים של גלידה לבלינצ'סים מהממים! הקליקו כאן למתכון, ואתם מוזמנים גם לדרג, ללייקק ולשתף, אבל הכי חשוב – להכין ולזלול! 🙂

2 תגובות to “כך הופכים גביעי ופל של גלידה לבלינצ'סים מהממים”

  1. חתולי8 17 באוקטובר 2013 בשעה 10:46 #

    כבר הולכת לקרא. התמונה בהחלט מזמינה!!!

  2. ע נ נ ת 21 באוקטובר 2013 בשעה 9:48 #

    מגניב 🙂

כתיבת תגובה

