זו הייתה 2013 שהייתה

31 דצמ

מדי פעם אני נזכר שהבלוג הוא לא רק במה לפרסום הגיגים ומתכונים, אלא גם -ואולי בעיקר- ארכיון זכרונות שאפשר לחזור ולקרוא שוב ממרחק של חודשים או שנים. וככזה, הנה כמה היילייטס מהשנה האזרחית שמסתיימת לה היום:

התחלתי את 2013 כשאני מנהל את הבלוגיה של תפוז אנשים. זמן קצר אח"כ עזבתי את תפוז וישבתי כמה חודשים בבית עם מיכל. חתמתי אבטלה, כתבתי, הכנתי דברים טעימים וחשבתי מה אני רוצה לעשות הלאה בחיי. היה לי חלום שהחלטתי לפתח ואפילו התחלתי לעשות צעדים ממשיים לקראת הפיכתו למציאות – אבל אז החלטתי להקפיא אותו לטובת עבודה חדשה, שבעצם מאוד דומה למה שעשיתי לפני תפוז: מנהל קריאייטיב בחברת אונליין מרקטינג. את הטקסטים שאני כותב קוראים עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם (אבל לא בישראל), וזה משמח אותי עד מאוד. קצת מבאס שאת החלום ההוא נאלצתי לדחות, אבל אני מקווה שאגשים אותו בעוד כמה שנים.

תמיד נהניתי להכין קינוחים ואפייה בפרט, אבל ב-2013 התחלתי גם לטמפרר שוקולד ולהכין גלידות בבית. הצטרפתי לפרוייקט "כחומר ביד הבלוגר" של מנטקה למרות שאני לא מגדיר את עצמי כבלוגר-אוכל, וכך לא רק שהתנסיתי מדי חודש בהכנת המון דברים חדשים וטעימים – התחלתי גם לפתח מתכונים משלי. כבר ברשומה הבאה תראו את הקינוח הכי פסיכי שהכנתי עד כה. כיף! ואז התחלתי גם לפרסם מתכונים משלי באתר האינטרנט של מגזין האוכל "על השולחן", אז לגמרי אפשר לטעות ולחשוב שאני בלוגר-אוכל. ובכן, לא יעזור כלום, אני לא. אממ… נדמה לי.

ב-2013 גם למדתי עם זוגתי קורס שפת סימנים רמה 2 וסיימנו אותו בהצלחה. לצערי טרם נפתח באיזורנו קורס רמה 3, אבל אני משתדל מאוד לשמר את מה שאני יודע דרך סימון של שירים בעברית בדרך לעבודה וצפייה בתכניות מתורגמות לשפת סימנים. זה עדיין שימושי לי ולזוגתי בסופרמרקטים הומי אדם, למשל, אבל יותר מזה – השבוע למשל הזמנתי חדר ישיבות בעבודה לצורך איזו פגישה שהייתה אמורה להסתיים בשעה ארבע, אבל לא שמנו לב לשעון ובשעה ארבע וחמישה מי שהזמין את החדר אחרינו עמד בחוץ ועשה לי פרצופים זועפים דרך הקיר השקוף. הצצתי בשעון, נחרדתי לגלות שגלשנו בזמן ואוטומטית סימנתי בחזרה "אנחנו מסיימים!" בשפת סימנים – אבל הוא כנראה לא הבין. ברצינות, אנשים, לכו ללמוד שפת סימנים.

בפברואר 2013 חגגתי 9 שנים לבלוג שלי בתפוז, אבל בעקבות העזיבה שלי את ניהול הבלוגיה החלטתי גם לפתוח באפריל את הבלוג החדש שבו אתם קוראים עכשיו. הבלוג ההוא עדיין קיים אבל כבר לא מתעדכן, ולכן אני תוהה האם אני אמור לחגוג בפברואר הקרוב 10 שנות כתיבה או באפריל הקרוב שנה ראשונה לבלוג החדש. אה, הדילמה!

בספטמבר 2013 עברנו דירה. עדיין בתוך טבריה – הו, כמה שאני סולד ממך, טבריה! – אבל בעלי הדירה נחמדים יותר מבעל הבית המנוול הקודם, והיא עצמה גדולה ויפה יותר; והכי חשוב שיש לי קצת נוף לכנרת. מאחר וכרגע אני עובד בעיקר מהבית, אני מבלה בדירה החדשה המון זמן ומאוד אוהב אותה.

וגם: רגע לפני ש-2013 מסתיימת נולדו לי גם שני אחיינים חדשים בהפרש של חמישה ימים זה מזה. הראשון הוא בנם של גיסי וגיסתי והשני בנה של אחותי. זה שתי בריתות מילה בתוך שבוע. מזל טוב והכל, אבל לגמרי עושה חשק לעוד בת.

טוב, אולי ב-2014.

8 תגובות to “זו הייתה 2013 שהייתה”

  1. oferdub 1 בינואר 2014 בשעה 1:04 #

    שנה של שינויים עברה עליך, טל.
    איחולים לשנה טובה ומוצלחת, של בריאות, הישגים ושמחת חיים 🙂

  2. חתולי8 1 בינואר 2014 בשעה 2:25 #

    היילייטס=כותרות… לא אתה ההוא שאוהב עברית? סנובום גודום :))))
    אני כבר ממש מחכה למתכון המוזר החדש שלך…ומבחינתי אתה בהחלט בלוגר אוכל כי אני הכרתי אותך דרך מתכון!
    וזה לגמרי ברור שאתה צריך לחגוג 10 שנות כתיבה, כי כמה שנים אתה כותב בלוג? אה…עשר…אז לחגוג!
    זה לא סותר את יום ההולדת שנה של הבלוג כאן.
    שנה חדשה טובה טל יקר♥

  3. hayaschwartz 1 בינואר 2014 בשעה 6:50 #

    טל יקר,
    אהבתי מאד את הרשומה, אני אוהבת את הכתיבה והעברית שלך, היתה לך שנה מעניינת ורבת תהפוכות,
    הצלחה רבה בהמשך הדרך, לך לק. ליהונתן ומיכל.

  4. בצלאל 1 בינואר 2014 בשעה 9:57 #

    אני בעד להרבות בחגיגות, ולכן אין שום מניעה לנצל את כל ההזדמנויות ולחגוג גם וגם 🙂

  5. motior 1 בינואר 2014 בשעה 10:01 #

    2014 מוצלחת לך!

  6. ע נ נ ת 1 בינואר 2014 בשעה 10:27 #

    מרשים מאד – הרבה דברים מוצלחים עברו עליך 🙂
    גם לי נולדה אחיינית (בת אחותי!) רגע לפני סוף השנה, וכולנו שמחנו שלא צריך לערוך ברית…
    נהניתי לקרוא,
    אני חושבת שלחגוג 10 שנות כתיבה זה נהדר – ובתור אחת שעברה פלטפורמה, הרשימה הראשונה בבלוג החדש שלי היתה בלוגולדת 5! אז לדעתי זה בסדר גמור לחגוג בלוגולדת 10 בבלוג החדש, גם אם הוא קיים פחות זמן.

  7. דּוֹדָשְלָהּ 2 בינואר 2014 בשעה 19:08 #

    וואו, רק שנה מאז? איכשהו זה מרגיש לי כמו עידן פרהיסטורי 🙂

    מאחלת לך שנה טובה, וכן, למה לא לחגוג עשור – העשור הוא שלך כבלוגר, ולא משנה איפה אתה כותב! אני שמחה לראות שעשית את המעבר ממש יופי, התאקלמת כאן וזה כאילו תמיד היית פה. (לי זה לוקח קצת זמן, אבל זה יבוא.)

  8. תזזאטית, 3 בינואר 2014 בשעה 10:13 #

    שנה רבת פעלים עברה עליך!
    מאחלת לך שנה רבת פעלים נוספת .. אך יציבה מבחינת מקום עבודה ודירה, אלא אם כן דברים ישתנו מסיבות טובות.. 🙂
    ובהחלט לחגוג .. עשור של כתיבה ראוי לציון בכל מקרה!!
    שנה אזרחית נפלאה לך ולמשפחתך!

כתיבת תגובה

