ילד של אבא בשפת הסימנים

23 ינו

מוקדש ליהונתן, ילד של אבא.

ילד של אבא – מוקי
מילים: דני ניב
לחן: יאיא כהן אהרונוב
תרגום לשפת סימנים: אני
הופעת אורח: יהונתן 🙂

התנצלויות:

  • מיהונתן, על זה שאבא עושה לך פאדיחות ביוטיוב. זה בגלל שאני אוהב אותך מאוד.
  • מכל מי שיודע שפת סימנים ומזהה שגיאות. תרגמתי אותו בעצמי, בטוח שיש כאלה.
  • מכל מי שמטריד אותו שלא התגלחתי לכבוד הצילום (היי, אמא ואבא!). אני מנסה כרגע משהו חדש, עוד לא החלטתי מה אני חושב עליו.
  • מהמנויים החדשים שהצטרפו לבלוג בעקבות פרסום מתכונים מתוכו בכל מיני אתרים בזמן האחרון, שאולי ציפו למתכון חדש ובמקומו קיבלו בחור מזוקן שמנפנף בידיים. הסיבה היא שזהו לא בלוג אוכל, אלא בלוג אישי שמדי פעם מתפרסם בו מתכון בין כל מיני דברים אחרים. שירים בשפת סימנים, למשל. מה שמזכיר לי ששכחתי לספר כאן על מתכון שלי שפורסם בתחילת החודש באתר "על השולחן" – פרלינים במילוי לוטוס (טבעוני!).
    אבל אני לא בלוגר אוכל. לא. אני לא. לא. לא.
  • וכמובן, ממוקי. אני מתאר לעצמי שאי שם הוא מצביע לי אדום.

 

34 תגובות to “ילד של אבא בשפת הסימנים”

  1. ktuma 23 בינואר 2014 בשעה 22:53 #

    לא איכפת לי מה מוקי יצביע.
    אותי הצלחת לרגש עד דמעות.
    וואו, אין לי מילים.
    מקסים מקסים מקסים.

  2. חתולי8 24 בינואר 2014 בשעה 1:51 #

    מוקי לא מצביע, מוקי מצדיע!!
    אתה מעצבן בקלות שבה אתה גורם ללב שלי להתרגש ולעיניים שלי לדמוע! אתה עושה זאת מהימים שהיית בלוגר טירון….
    אני כ"כ שמחה שאני (סוג של) מכירה אותך!
    וכן….אה….. יש יותר מדי שערות על הפנים… האם המשהו החדש שאתה מנסה זה להתקבל לארגון טרור?לא תצליח,
    תתגלח 🙂

  3. ע נ נ ת 24 בינואר 2014 בשעה 10:23 #

    נהדר, באמת נהדר – מקסים ומרגש וכל מה שחתולי וכתוממה כתבו.
    אני גם מסכימה עם מה שחתולי כתבה לגבי הזקן.

    יופי של סרטון. באמת יופי!

  4. תזזאטית 24 בינואר 2014 בשעה 10:29 #

    בכיתי מרוב התרגשות, פשוט מאוד, אתה יודע אני כבדת שמיעה , לא מבינה את שפת הסימנים בכלל רק פה ושם ..וזה פשוט מקסים!! והילד שלך מקסים !!
    אהבתי מאוד! 🙂

  5. Michal Nave 25 בינואר 2014 בשעה 9:48 #

    יקירי, זה מקסים!!
    רשימת ההתנצלויות לגמרי לא ברורה לי.
    רואים כמה אתה נהנה ושהשיר "זורם ממך".
    התרגום שעשית הוא פיקס, והביצוע מדוייק, קצבי ושובה לב!
    נתת לי תזכורת מופלאה לסיבה שאני עושה את מה שאני עושה
    תודה!
    ו… קדימה, זה אחלה סיפתח (:
    אם תסכים אשמח לשתף אצלי. תן לדעת

    • טל 25 בינואר 2014 בשעה 10:58 #

      מיכל, תודה רבה. זו התגובה הראשונה שקיבלתי על הסרטון ממישהו שיודע שפת סימנים, ומה שכתבת על התרגום שימח אותי מאוד מאוד מאוד. גם חיזק לי את הביטחון. 🙂
      דעי לך שכשהתחלתי לתרגם וגיליתי שאני לא יודע מילה פה או מילה שם, הלכתי ישר לערוץ שלך ביוטיוב וצפיתי בכל הסרטונים שלך. כולם. ככה השלמתי את אוצר המילים שהייתי צריך…
      ובטח שאפשר לשתף! 🙂

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) 28 בינואר 2014 בשעה 13:06 #

        מותק אתה (:
        תמשיך להפתיע!
        משתפת

  6. בצלאל 25 בינואר 2014 בשעה 12:03 #

    אז ככה.
    1. גם אותי הצלחת לרגש עד דמעות. איזה כיף ליהונתן שיש לו אבא כזה!
    2. יהונתן חמוד שאין דברים כאלה!
    3. הזקן – לא.

    • טל 29 בינואר 2014 בשעה 14:35 #

      תודה רבה, כפרה. שמח שאהבת את הזקן.

  7. motior 26 בינואר 2014 בשעה 22:41 #

    אחד מתפקידיו הברורים של אבא הוא לפדח את ילדיו…

    אבל הביצוע שלך מקסים 🙂

  8. חוטהשני 27 בינואר 2014 בשעה 0:28 #

    זה פשוט מדהים ביותר מה שעשית !
    פשוט מרגש.
    ליונתן יש אבא כל כך מדהים !!!

  9. אורי צציק 27 בינואר 2014 בשעה 1:29 #

    1. השירים בשפת הסימנים – פשוט כיף לצפות בהם.
    2. בתור אחד שגם מסרב להתגלח לאחרונה – אני בעד הזקן.

    • טל 29 בינואר 2014 בשעה 14:34 #

      הו, יופי. עוד תגובה חיובית על הזקן. זהו, זה סגור, הזקן נשאר. תודה רבה על החיזוק.

  10. ר' 27 בינואר 2014 בשעה 11:12 #

    פשוט מקסים. מרגש כל כך כל כך. ויהונתן עוד יותר מקסים.

  11. חיוש 27 בינואר 2014 בשעה 15:38 #

    פשוט מקסים! איזה כייף שאבא יודע לסמן.

  12. דניאלה 28 בינואר 2014 בשעה 23:11 #

    יומיים לא יכולתי לדבר מהתרגשות.
    גרמת לי לבכות.
    גם אני כבדת שמיעה אבל לצערי לא מבינה כלום בשפת הסימנים.
    הספיק לי לראות אותך כדי להרגיש את האהבה שאתה מרעיף על הילד המתוק הזה.
    ולגבי הזקן……………דווקא אהבתי.
    המשך להיות כמו שאתה – אדם מקסים.

    • טל 29 בינואר 2014 בשעה 14:33 #

      או! יופי! סוף סוף תגובה חיובית על הזקן, אז הוא נשאר!
      תודה רבה. 🙂

  13. micka0011 29 בינואר 2014 בשעה 12:09 #

    אין בעולם אהבה כמואהבה של אמא ואבא..
    פשוט התרגשתי עד דמעות אמיתיות שזלגו בגאווה
    ומוקי מחייך לו שם ופורש שטיח של דשא ירוק 🙂

  14. המפזזת 29 בינואר 2014 בשעה 14:08 #

    כל הכבוד!!! היה נדמה לי שהגעת לחורימבה, אבל אני לא מצליחה למצוא את זה.

    • טל 29 בינואר 2014 בשעה 14:33 #

      תודה רבה.
      חורימבה? לא ידוע לי (הפעם האחרונה שהגעתי לחורימבה הייתה עם התלונה המטופשת שלי ליס על הפרומו למפץ הגדול, שהסתיימה בכך שהוצע לי משקה חם. הו, זה היה משעשע).

      • אפרת המפזזת 29 בינואר 2014 בשעה 22:24 #

        אחרי שכתבת על ישראל היום הבנתי שהאלצהיימר שלי הקדים ויש סיבה שלא מצאתי קישור בחורימבה כי פשוט ראיתי את זה בישראל היום. עכשיו אתה צריך להגיע לצינור לילה, ואתה סלב!!

        ואם כבר אז: הזקן – גם לבעלי היה כזה.אתה יודע שזה לא באמת עושה אותך יותר מבוגר/רך/קשוח/צעיר, נכון?
        .

        • טל 29 בינואר 2014 בשעה 22:27 #

          זה עושה אותי עצלן ותו לא. 🙂

  15. Riki Ladysnow 29 בינואר 2014 בשעה 22:05 #

    מרגש מאד אין כמוך טל אבא מקסים מרגישים את אהבתך ליונתן באהבה מכל החבורה

  16. איילת גזית 29 בינואר 2014 בשעה 23:19 #

    מדהים. ומרגש. הסתכלתי על זה שוב עכשיו ביחד עם בעלי והוא אמר אותו דבר וגם כמה שרואים שאתה איש טוב.

    • טל 4 בפברואר 2014 בשעה 13:49 #

      תודה רבה. אני משתדל. 🙂

  17. mano 3 בפברואר 2014 בשעה 18:09 #

    מוקי הגיב באמצעות הליקון וחסם והורידו את השיר עקב הפרת זכויות יוצרים… באסה…

  18. mano 3 בפברואר 2014 בשעה 18:10 #

    מוקי הגיב באמצעות הליקון וחסם את השיר עקב הפרת זכויות יוצרים… באסה…

    • טל 4 בפברואר 2014 בשעה 13:48 #

      לא, לא, הכל בסדר. מוקי אישר את הסרטון, הוא נחסם באופן אוטומטי לכמה שעות אבל פניתי להליקון ושוב אפשר לצפות בו. 🙂

  19. דני ג. 25 בפברואר 2014 בשעה 11:48 #

    איזה יופי!

    • טל 25 בפברואר 2014 בשעה 11:49 #

      חן חן. 🙂

  20. יוחנן 2 באפריל 2014 בשעה 3:28 #

    מיוחד במינו!
    רואים שיש מי שמחלק ילדים מיוחדים
    לאנשים מיוחדים. .
    אני בחור קשוח(אב לשניים ) שראה הרבה בחיים
    והצלחת לרגש אותי למרות הכל!
    והזקן; כן.
    עלה והצלח, יש בך כנות ופתיחות נדירה-

  21. מירוני 24 באפריל 2014 בשעה 9:32 #

    שמתי לב שמוקי שם את הקליפ בערוץ הרישמי שלו. כנראה שמבחינתו, קיבלת כחול.
    מדהים ויפה.
    הזקן, מראה את האמת שבך. בלי איפור ובלי עדנויות. כל הכבוד.

Trackbacks/Pingbacks

  1. בסימן קפה | רסיסי מילים - 28 במאי 2014

    […] בשיחת חולין, שלרוב התחילה ב"אני מזהה אותך מהסרטון ילד של אבא", לעיתים התחילה ב"ראיתי את הסרטון שבו סימנת את […]

להשאיר תגובה

