תודה

29 ינו

תודה

ילד של אבא בשפת הסימנים, שהיה אמור להיות סרטון ביתי, נחמד וקטן – הפך ויראלי עם אלפי לייקים ושיתופים ומאות תגובות חמות ומעודדות (בין היתר הודות לחשיפה בעמוד הפייסבוק והכתבה באתר האינטרנט של ישראל היום).

בהתחלה זה היה ספק נעים וספק מביך, אח"כ הפך לנעים מאוד ולבסוף אפילו התחיל כבר להגיע לאיזור המבהיל. קיבלתי פניות אישיות מהמון אנשים; חלקם הורים לילדים בעלי לקויות שמיעה שחלקו איתי את סיפורם, חלקם מתחום התרגום לשפת הסימנים שהחמיאו על הביצוע. אפילו מוקי, הכותב והמבצע של "ילד של אבא", אהב את הסרטון, הודה לי ומסר ד"ש ליהונתן.

אני המום ונרגש ומסמן תודה רבה לכולם.

לכל מי שצפה, חיבב, שיתף, הגיב. אני כל כך מעריך את זה. עשרות גולשים כתבו שהסרטון מרגש אותם, וכל תגובה כזו ריגשה אותי שבעתיים. למשל זו:

natiforish

וגם:

לקטיה, אשתי התומכת והמפרגנת, וליהונתן שהפך לכוכב ובעצם לא ממש מבין למה אבא כל כך מתרגש, ולמיכלי הקטנה שבעתיד אולי אקדיש גם לה סרטון דומה, למרות שהיא שומעת מצוין.

למיכל נווה המקסימה, זמרת, יוצרת ומתורגמנית לשפת הסימנים ובעלת רפרטואר עשיר של סרטונים דומים (רק שהיא מסמנת יותר טוב ממני, נראית יותר טוב ממני ושרה יותר טוב ממני), שהייתה הראשונה לטעת בי את הבטחון בכך שהסרטון הזה הוא לא פאדיחה.

לאיריס מישראל היום, לנועה מצוות ההפקה של מוקי, וכמובן למוקי.

שימחתם אותי מאוד. יחד, תרמנו קצת להעלאת המודעות ללקויות שמיעה ושפת סימנים. אם הייתי יודע שכל כך הרבה יראו אותו, הייתי שוקל להתגלח…

12 תגובות to “תודה”

  1. Riki Ladysnow 29 בינואר 2014 בשעה 22:07 #

    בהחלט מרגש ולא פדיחה מקוה פעם ללמוד את שפת הסימנים באהבה מכל החבורה

  2. motior 29 בינואר 2014 בשעה 23:19 #

    איזה כיף 🙂

  3. ע נ נ ת 29 בינואר 2014 בשעה 23:32 #

    מעולה 🙂 איזה יופי, וכל המחמאות מגיעות בצדק 🙂
    אה, ו… אני מסכימה לגבי הגילוח…

  4. Michal Nave 30 בינואר 2014 בשעה 10:04 #

    כשעושים דברים מכל הלב זה תמיד עובר
    אתה כוכב!
    עכשיו תתמודד (;

  5. חוטהשני 30 בינואר 2014 בשעה 11:15 #

    באמת כל הכבוד לך. אני מקווה שהמודעות לשפת הסימנים תגדל בזכות הסרטונים שלך.

  6. תזזאטית 30 בינואר 2014 בשעה 15:34 #

    בהחלט מרגש , ואין לך שום סיבה להרגיש מבוכה 🙂

  7. חתולי8 1 בפברואר 2014 בשעה 12:30 #

    אין כמוך טל! אתה פשוט נכנסת לי ללב!

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 3 בפברואר 2014 בשעה 16:25 #

    איך הצליחו להפוך יוזמה כל כך יפה למאבק על זכויות יוצרים? ועוד אחרי שמוקי עצמו אהב את התוצאה.
    הפאדיחה כאן אינה שלך. המשך בדרכך!

    • טל 4 בפברואר 2014 בשעה 13:46 #

      תודה רבה. הסרטון אכן נחסם למספר שעות אבל חזר. 🙂

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה) 4 בפברואר 2014 בשעה 10:44 #

    היי טל אשמח לשלוח לך מייל בעקבות ילד של אבא.מה המייל שלך?
    תודה יונית אלדר yonit_el@012.net.il

    • טל 4 בפברואר 2014 בשעה 13:46 #

      היי יונית,
      המייל שלי הוא tal.aizenman@gmail.com – חפשי מייל ממני בתיבת הדואר הנכנס שלך. 🙂

  10. oferdub 10 בפברואר 2014 בשעה 12:21 #

    בצדק זכית לכזו תהודה גדולה על הביצוע.
    וברור שזה ריגש אותך מאוד. זה היה מקסים באמת, ועשה שירות מצויין להגברת המודעות לחשיבות העניין של קבלת האחר.

כתיבת תגובה

