מכוניות

17 פבר

לפעמים, כשאני אוסף את יהונתן מהגן או מסבתא, אני לוקח אותו יד ביד אל מגרש החניה, עומד וסוקר את המכוניות שעומדות שם.

"באיזה אוטו בא לך לנסוע הביתה?" אני שואל אותו.
"באיזה אוטו ניסע?" הוא חוזר בשקט ומתחיל לבחון את האפשרויות.
"אולי בזה?" אני מצביע על רכב שלא שייך לנו.
"לא בזה!" הוא גוער בי.
"אולי בזה? תראה איזה יפה זה."
"לא."
"אולי בא לך משהו אדום הפעם? תראה, יש פה אוטו אדום!"
"לא!"
"אולי במונית? תראה, עוברת כאן מונית. בוא נעצור אותה ו…"
"לא!"
"משאית? אוטובוס?"
"לא!!!"
"טוב, אז אני לא יודע. אתה תבחר."
ואז הוא מצביע על האוטו שלנו. "בזה ניסע!"
"זה?!" אני מרים את הקול בפליאה, "באוטו הזה?!"
"כן, כן, בזה!" הוא ממשיך להצביע ומתחיל למשוך.
"אבל זה האוטו הכי מטונף פה! אולי ניקח את זה?"
"לא, לא ניקח את זה! ניסע באוטו הזה!" אני נותן לו לגרור אותי לרכב.
"אתה בטוח?"
"בטוח."
"טוב, נו, אם אתה רוצה דווקא בזה…"
רק אז אני מכניס את היד לכיס, מוציא את המפתח היחיד שיש שם – ואנחנו נוסעים הביתה.

10 תגובות to “מכוניות”

  1. motior 17 בפברואר 2014 בשעה 19:53 #

    יפה שאתה עושה מה שהוא מבקש ולא חושב רק על עצמך 🙂 אני ודאי הייתי בוחר במכונית אחרת מזו שלי…

  2. חתולי8 17 בפברואר 2014 בשעה 21:33 #

    הכתיבה שלך נוגעת לי בדיוק בלב.
    יכולת להיות יופי של קרדיולוג 🙂
    נהדר!

  3. תזזאטית 17 בפברואר 2014 בשעה 23:51 #

    מקסים!! משחק סימולציה שבסוף מביא לבחירה האפשרית היחידה.. אהבתי 🙂

  4. ע נ נ ת 18 בפברואר 2014 בשעה 22:24 #

    אני כל כך אוהבת את הרשימות האילה שלך, על הרגעים הנפלאים של אבא-ובן.

  5. עינבלית 19 בפברואר 2014 בשעה 0:22 #

    כמה הרבה אהבה ברשימה אחת.

  6. דּוֹדָשְלָהּ 19 בפברואר 2014 בשעה 21:14 #

    אהבתי 🙂

  7. בצלאל 25 בפברואר 2014 בשעה 16:24 #

    ומה עם הזקן?

    • טל 25 בפברואר 2014 בשעה 16:25 #

      חי וקיים, תודה. 🙂

      • בצלאל 25 בפברואר 2014 בשעה 16:26 #

        אתה חסר בושה.

        • טל 25 בפברואר 2014 בשעה 16:32 #

          מה אכפת לי בושה, העיקר שבשבוע הדופלגנגר הבא אחליף לדמבלדור.

כתיבת תגובה

