מים לקפה

4 מרץ

לפני כמה שבועות נשמעה דפיקה בדלת ובפתח עמד השכן מלמטה כשבפיו תלונה. יש לו רטיבות בתקרת המקלחת, מה שככל הנראה אומר שיש אצלנו נזילה. מיד הודענו לבעל הבית והוא מיהר להזמין אינסטלטור, שהגיע ממש באותו יום ואישר שיש נזילה. עם זאת, הוא טען שהוא יצטרך להגיע שוב ביום אחר ולתקן אותה. "נהיה בקשר" הוא אמר – ונעלם.

שלושה שבועות חלפו עד שהוא יצר קשר. שלושה שבועות ארוכים שבמהלכם הנזילה הלכה והתגברה, הרטיבות בתקרה של השכן החמירה עד כדי טפטוף – והשכן המשיך להתלונן. בצדק. בעל הבית (הבאמת נחמד, אגב) היה נבוך והתנצל והבטיח שהאינסטלטור אוטוטו יבוא לתקן (גם לנו לא ברור למה לא הוזמן מישהו אחר) וכאמור רק אחרי שלושה שבועות נמצא האינסטלטור האבוד ונקבע מועד לתיקון. בסופו של דבר, לאחר כמעט חודש מהתלונה הראשונה של השכן – הנזילה תוקנה.

זה לא היה סיפור כל כך מעניין אלמלא קמפיין פרסומי נחמד של קפה נמס עלית שעלה לאוויר לאחרונה. בטח ראיתם את הפרסומת הזו פה ושם:

את הפרסומת מלווה פעילות חביבה בעמוד הפייסבוק של קפה נמס עלית, במסגרתו מוזמנים גולשים לבקש סליחה מאדם אחר ולשבת איתו לכוס קפה. אני, שבכל פעם שהתקלחתי דמיינתי את המים מטפטפים על ראשו של השכן מלמטה, ניצלתי את העמוד כדי לכתוב התנצלות קצרה שלא חשבתי שמישהו באמת יקרא אי פעם, בטח לא השכן.

ובכן, ואז זה קרה:
(חתוך לכם? הקליקו כאן לצפיה בחלון נפרד)

הפרצוף המזוקן שלי, יחד עם ההתנצלות הקצרה שכתבתי בפייסבוק, שודרו אמש (3/3/14) בהפסקת הפרסומות של חדשות ערוץ 2 ולאחר מכן במהלך פרק של היפה והחנון בערוץ 10.

ולא, לא נקשתי מבעוד מועד בדלת של השכן כדי לספר לו על ההתנצלות הפומבית שלי. הייתי נבוך מדי, השעה הייתה מאוחרת מדי, הכנס כאן תירוץ נוסף מדי. אבל אני מקווה שהוא צפה.
גם אם לא, לפחות הנזילה תוקנה – ועכשיו אני מקווה שטפטוף המים היחיד אצלו בבית הוא מהקומקום לכוס הקפה…

15 תגובות to “מים לקפה”

  1. ImaShel 4 במרץ 2014 בשעה 9:57 #

    חמוד, אבל שום דבר לא ישכנע אותי לשתות את הקפה הזה…

  2. חתולי8 4 במרץ 2014 בשעה 10:10 #

    מדליק!!
    מגה סלב אתה 🙂

    • טל 4 במרץ 2014 בשעה 10:25 #

      אני בכל מקום! 🙂

  3. motior 4 במרץ 2014 בשעה 10:38 #

    באמת לא נעים שזה לקח כל כך הרבה זמן – אבל זו לא אשמתך.
    את הקפה הזה לא שתיתי הרבה שנים – ואני ממש לא מתגעגע. צריך גם להתנצל שלכאורה הצעת לשכן לשתות קפה שכזה 🙂

  4. תזזאטית 4 במרץ 2014 בשעה 16:51 #

    משעשע !

  5. בצלאל 4 במרץ 2014 בשעה 19:20 #

    שוב פעם אתה עם הזקן?

    • טל 4 במרץ 2014 בשעה 19:35 #

      הזקן נשאר, אמרתי!

      • בצלאל 4 במרץ 2014 בשעה 19:38 #

        אבל אתה באמת חייב להסתובב איתו ככה בציבור?

        • טל 4 במרץ 2014 בשעה 19:39 #

          זה בסדר, אני לא יוצא הרבה.

          • בצלאל 4 במרץ 2014 בשעה 19:48 #

            😀

            • אפרת המפזזת 6 במרץ 2014 בשעה 10:14 #

              בצי – לא יעזור לך, גברים מרגע שהם מתרגלים לזקן שלהם לא יעזור לנו כלום. זה לנצח. אפילו לא העובדה שהזקן נהייה לבן לפני יתר חלקי הראש. יש לי אחד כזה בבית.

              • טל 7 במרץ 2014 בשעה 9:56 #

                לא לבן, כסוף. 😛

  6. ktuma 5 במרץ 2014 בשעה 16:09 #

    ענק 🙂

  7. אפרת המפזזת 6 במרץ 2014 בשעה 10:15 #

    אהבתי. ואז חשבתי אולי גם לי יש ממי לבקש סליחה. ואז נזכרתי שאני פולניה.

    • טל 7 במרץ 2014 בשעה 9:56 #

      כלומר, כולם צריכים לבקש ממך? 😀

כתיבת תגובה

