לך רק בדרך שלך

27 מרץ

ישבנו בקניון. הילדים ליקקו גלידה, ק' אכלה סושי. אני כבר חיסלתי את השווארמה שלי אז פשוט בהיתי בהם ואהבתי אותם מאוד.

היו המון אנשים בקניון. בדרך כלל קניון טבריה לא ממש נהנה מכמויות גדולות של מבקרים, אבל הערב אמורה הייתה להיערך באיזור הפוד קורט הופעה של דובדבני וקובאץ', אז נדמה היה שכל תושבי הצפון התהלכו מסביבנו, מחפשים מקום לשבת לקראת ההופעה שתתחיל מיד.

מבעד להמולה שמעתי פתאום נקישת מתכת, כאילו משהו נפל על הרצפה. הסתכלתי סביבי וראיתי, במרחק שלושה או ארבעה שולחנות ממני, צרור מפתחות מוטל על הרצפה לצידה של אישה שאני לא מכיר, שישבה ואכלה מקדונלד'ס עם (כנראה) הבת שלה. היא לא זזה לכיוון המפתחות. לא היה ברור אם היא לא הבחינה בנפילתם או שפשוט רצתה לסיים את הביס לפני שהיא מתכופפת להרים אותם. מבלי לחשוב הרבה קמתי וניגשתי לשם, לפני שמישהו מההמון יבעט בהם בטעות.

הרמתי את צרור המפתחות והנחתי אותו על השולחן לצידה.

"נפל לך", אמרתי.
"אה, תודה", היא ענתה.
חייכתי אליה ופניתי לחזור למקומי, אבל אז –
"רגע!" היא אמרה.
הסתובבתי.
"אני מזהה אותך מהסרטון."
בהיתי בה בשקט, המוח שלי התרוקן ממילים.
"אני רוצה להגיד לך שממש ריגשת."
טוב, אני חייב לגבש איזו תשובה. אממ… אה…
"תודה", אמרתי, "אני מאוד נבוך. תודה רבה."

.

 (רגע, את גרסת הדואט כבר ראיתם?)

4 תגובות to “לך רק בדרך שלך”

  1. צוף 27 במרץ 2014 בשעה 23:31 #

    כיף צרוף (-: (בסוף זה נהיה ככה קצת טריו…).

  2. חתולי8 28 במרץ 2014 בשעה 0:56 #

    סלב בטבריה זה כמו סלב בהוליווד…. סתאאאם,
    אין עליך! גם אותי ריגשת!! ויותר מפעם אחת!! מהפוסט הראשון שלך שקראתי!
    עכשיו לך לבלוג שלי לראות איך רקמתי על אזני המן 🙂

  3. ע נ נ ת 28 במרץ 2014 בשעה 12:58 #

    נו, היא צודקת – אתה לא יודע את זה עדין? 🙂

  4. motior 30 במרץ 2014 בשעה 9:41 #

    אתה ממש סלבריטי 🙂

כתיבת תגובה

