בעיניים שרואות הכל

15 יונ

בסוף השבוע מלאו ארבעים אלף צפיות ביוטיוב לסרטון ילד של אבא בשפת הסימנים.
תודה.

לרגל המספר הבלתי נתפס הזה התחשק לי לצפות בסרטונים האחרים שקיבלתי, כגון זה של ילדי כיתה ו' מיודפת או תלמידי כיתה י' ברמת גן. נכנסתי ליוטיוב, הקלדתי "ילד של אבא בשפת הסימנים"… ולהפתעתי מצאתי עוד כמה גרסאות מסומנות. בשתיים מהן אפילו רואים אותי ברקע… כמה שהתרגשתי למצוא במקרה את הסרטונים האלה! תראו תראו:

נדב והודיה הם זוג חירשים מלידה, שממש לאחרונה הביאו לעולם תינוקת חדשה. הסרטון שלעיל צולם בחגיגת הבריתה. מקסים.

תכירו, זה אלון. הוא ממש עוד מעט בן שנתיים, מאוד אוהב את השיר, ולפחות לפי מה שאבא שלו סיפר לי – הוא מסרב להאזין לו מבלי לראות אותי על המסך. חמוד.

על החבר'ה האלה אני לא יודע הרבה. אבל עדיין, ביצוע נחמד.

ובונוס מיוחד לרגל יום ההולדת ה-5 של יהונתן שחל ממש היום (15/6) – הקטע המקורי ששילבתי בסרטון שלי, בו צילמתי את יהונתן מסמן "אבא אני אוהב אותך". ושימו לב – חשיפה בלעדית – היה שם גם כלב!

 

11 תגובות to “בעיניים שרואות הכל”

  1. motior 15 ביוני 2014 בשעה 14:07 #

    יפה מאוד! הסרטון הפך לויראלי ממש.
    (את הראשון לא הצלחתי לראות בגלל זכויות יוצרים. מוזר)

    מזל טוב גדול ליהונתן ולכל המשפחה

    • טל 25 ביוני 2014 בשעה 10:06 #

      תודה רבה.
      מבאס שבימינו יש כל כך הרבה הפרות זכויות יוצרים בכל תחום, שהליקון נאלצים להשתמש באיזו תוכנה אוטומטית שפשוט חוסמת סרטונים, גם אם אין בהם שום כוונת רווח אלא רק מחווה יפה. :-/

  2. חתולי8 15 ביוני 2014 בשעה 15:56 #

    מזל טוב ליהונתן הגדול והמתוק ברמות על 🙂
    המון שמחה לכולכם והמון שירים…
    ואתה, חתיכת סלב נהיית….. 🙂

    • טל 25 ביוני 2014 בשעה 10:08 #

      תודה רבה.
      ואני סלב?… אולי בבית שלי בזמן שאשתי בעבודה והילדים אצל סבתא. 😛

  3. תזזאטית 16 ביוני 2014 בשעה 7:53 #

    מזל טוב ליהונתן החמוד 🙂
    ומזל טוב לאביו על הסרטון המקסים שעושה גלים ובצדק רב !

    • טל 25 ביוני 2014 בשעה 10:08 #

      תודה רבה. 🙂

  4. צוף מויססקו יפלח 17 ביוני 2014 בשעה 23:15 #

    בכלל נהיה אופנתי ללוות שירים בשפת סימנים. גם במסיבת הסיום של אחת הבנות שלי (כיתה ז') הכיתה כולה עמדה על הבמה שרה וסימנה בו זמנית. מקסים !

    • טל 25 ביוני 2014 בשעה 10:09 #

      מצוין! כמה שיותר שירים בשפת סימנים – ככה יותר טוב. 🙂
      (יש וידאו? אני אשמח לצפות)

  5. ע נ נ ת 20 ביוני 2014 בשעה 8:57 #

    מזל טוב ליהונתן,
    וכל הכבוד לך על הסרטון, ואיזה כיף שזה ככה מסתובב – ממש שלח לחמך על פני המים 🙂

    • טל 25 ביוני 2014 בשעה 10:10 #

      תודה רבה, ואני מקווה לשלוח עוד כמה לחמים ויתר מיני מאפה על פני המים בעתיד… 🙂

  6. יערה 25 ביוני 2014 בשעה 10:53 #

    מרגש מאד.
    איזה מתוק אלון הקטן ששר את השיר בשפת הסימנים – מדהים.

    ויונתן שלך מתוק מתוק מתוק.

להשאיר תגובה

