100 ימים שמחים

25 אוג

פרוייקט 100 הימים השמחים – שיותר ידוע בכינויו #100happydays – הוא משחק חביב שבמסגרתו צריך המשתתף להעלות בכל יום תמונה של משהו ששימח אותו באותו יום, וזאת במשך 100 ימים רצופים. על פי אתר הפרוייקט, אנשים שניסו את האתגר סיפרו שהם התחילו לשים יותר לב לדברים שמשמחים אותם, חשו ברי מזל ובאופן כללי הפכו לאופטימיים יותר.

אני סיימתי את הפרוייקט ממש לאחרונה, ביום בו חזרנו מחו"ל. לומר שאני מרגיש בר מזל או אופטימי יותר מהרגיל? אני לא בטוח. אבל כן התחלתי לשים לב לדברים שעושים לי טוב ביומיום, ובחיינו העמוסים בבעיות, טרדות ודאגות זה גם הישג לא קטן.

זה לא שרביט בלוגרים, זה לא אמור להעלות מודעות לשום מחלה וכמובן שזה לא הכרח. אבל זה אתגר לא קטן – ואני מזמין גם אתכם לנסות להעלות בכל יום לפייסבוק/טוויטר/אינסטגרם/בלוג תמונה של משהו שגרם לכם שמחה באותו יום לאורך 100 ימים ברצף.

הנה כמה דוגמאות מתוך 100 הימים השמחים שלי באינסטגרם:
#100happydays #talaiz100happydays

יום 3 - עזרתי למישהו להתניע את האוטו

יום 3 – עזרתי למישהו להתניע את האוטו

יום 18 - הכנרת. כמה שאני אוהב להסתכל עליה

יום 18 – הכנרת. כמה שאני אוהב להסתכל עליה

יום 30 - יש משכנתא, הבית רשמית שלנו!

יום 30 – יש משכנתא, הבית רשמית שלנו!

יום 52 - סוף סוף הילדים הלכו לישון

יום 52 – סוף סוף הילדים הלכו לישון

יום 58 - תמונה מתוך דוקו-פליימוביל שיפוץ הדלתות

יום 58 – דלתות חדשות בבית החדש (זו דווקא אחת מהישנות)

יום 66 - תמונה חדשה שאמא שלי ציירה

יום 66 – תמונה חדשה שאמא שלי ציירה

יום 76 - מחזה משעשע שנגלה לעיני בחניה של הבניין

יום 76 – מחזה משעשע שנגלה לעיני בחניה של הבניין

יום 86 - בדרך לחו"ל לקחנו כלב חמוד מטבריה למשפחה החדשה שלו בחולון

יום 86 – בדרך לחו"ל הקפצנו כלב חמוד מטבריה למשפחה החדשה שלו בחולון

 

 

 

7 תגובות to “100 ימים שמחים”

  1. איילת גזית 25 באוגוסט 2014 בשעה 18:51 #

    ממך למדתי על הפרויקט המקסים שלך.
    הצילומים שלך פשוט מופלאים טל.

    • טל 25 באוגוסט 2014 בשעה 18:57 #

      תודה. יכול להיות ש״מופלאים״ זו מעט הגזמה, אבל העיקר שהם נשאו חן בעיניך. 🙂

  2. תזזאטית 25 באוגוסט 2014 בשעה 19:49 #

    יופינ של פרויקט אני בהתחלתו.. , כיף של תמונות משמחות!

  3. ע נ נ ת 25 באוגוסט 2014 בשעה 21:59 #

    יופי לך 🙂
    איזה כיף!

  4. חתולי8 25 באוגוסט 2014 בשעה 23:35 #

    איזה תמוונת משגעות!
    מאחלת לך המון ימים של אושר!!!

  5. motior 26 באוגוסט 2014 בשעה 8:48 #

    הרבה שמחות… שיהיו בעיקר כאלה 🙂

  6. oferdub 28 באוגוסט 2014 בשעה 22:49 #

    פרוייקט חכם ונחמד. נחמד לראותו גם אצלך.
    מצא חן בעיני הרעיון של השטיח 🙂

כתיבת תגובה

