פלייר פראייר

18 ספט

יום אחד יצאתי מהבית כדי לנסוע לאיזה מקום, לא זוכר לאן. בדרכי לאוטו חלפתי על פני תיבות הדואר בכניסה לבניין וראיתי שמישהו חילק לכל הדיירים פליירים פרסומיים כלשהם.

מאחר וניסיון העבר מוכיח שרוב דיירי הבניין שלנו לא מחבבים פליירים אלא נוהגים להוציא אותם מן התיבות ולהשליכם על הרצפה – ולראיה, שניים או שלושה כבר היו פזורים לרגליי – החלטתי להרים את כל הפליירים מן הרצפה ולהוציא אותם מן התיבות. ממילא התכוונתי לזרוק זבל בדרך, אז צירפתי אותם לשקית שבידי. רק מתיבה אחת לא הוצאתי את הפלייר שהיה תחוב בה: תיבת הדואר של השכן מלמטה, שאותו אני לא כל כך מחבב (והוא לא כל כך מחבב אותנו בחזרה. יום אחד אספר על הסכסוך המשעשע שיש לנו איתו, אבל זה נושא לרשומה אחרת). באותו רגע לא כל כך חשבתי שהוא יוציא את הפלייר מן התיבה שלו וישליך אותו על הרצפה, אלא סתם לא התחשק לי לעשות לו את הטובה – כך ראיתי את המעשה שלי – שעשיתי לשאר השכנים.

כך לקחתי את כל הפליירים הפרסומיים (וסליחה ממי שעמל כדי לחלקם) חוץ מאחד שבו לא נגעתי אלא השארתי בתיבת הדואר של השכן מלמטה – והלכתי לדרכי.

קצת ילדותי מצידי, אני יודע.

אף אחד לא היה בסביבה באותו רגע. בודאות, אף אחד לא ראה אותי.

לאחר מספר שעות חזרתי הביתה. בבואי לעלות במדרגות הצצתי בתיבות הדואר. זו של השכן מלמטה הייתה ריקה. גם התיבות של יתר השכנים היו ריקות.

רק בתיבת הדואר שלי המתין פלייר פרסומי… זהה לאלה שזרקתי קודם.

(נו? אז מי ילדותי עכשיו?)

6 תגובות to “פלייר פראייר”

  1. בצלאל 19 בספטמבר 2014 בשעה 8:59 #

    אתה.

    • טל 21 בספטמבר 2014 בשעה 11:17 #

      😦

  2. motior 19 בספטמבר 2014 בשעה 11:02 #

    קוראים לזה "קרמה", לא? 🙂

    • טל 21 בספטמבר 2014 בשעה 11:17 #

      😦

  3. חתולי8 23 בספטמבר 2014 בשעה 15:13 #

    גדול!
    הייתי מבקשת ממנו בהזדמנות, בהמון נימוס וחיוך, שלא יעביר את הפליירים מהתיבה שלו לשלי….

  4. ע נ נ ת 24 בספטמבר 2014 בשעה 18:06 #

    מוזר מאד.

כתיבת תגובה

