שנה לילד

22 ינו

שנה מלאה לסרטון ילד של אבא בשפת הסימנים.

היום לפני שנה לחצתי על Upload ולא היה לי מושג מה עומד לקרות. לו ידעתי, אני נשבע שהייתי מתגלח לפני שהצבתי את המצלמה בתוך ארון הבגדים בחדר של הילדים ונעמדתי מולה…

חשבתי לציין את היום הזה בבלוג, אבל אני בעצם לא כל כך יודע מה לכתוב. הרי את הכל כבר אמרתי בכל כך הרבה הזדמנויות: שאני אסיר תודה על כל צפייה (115,000 נכון לרגע כתיבת שורות אלה, וזה רק בערוץ שלי, לא כולל בערוץ של מוקי ובעמוד הפייסבוק של ישראל היום); שבחלומותיי הפרועים ביותר לא דמיינתי שבעקבותיו אגיע להרצות בבתי ספר על שפת סימנים לילדים ולמורים, שאתראיין לעיתונות ולרדיו ואתרום ולו מעט להעלאת המודעות לשפת סימנים; שבזכותו הצטרפתי אל פורום הורים לילדים מיוחדים בטבריה ואני מסייע לקדם דברים משמעותיים עבור ילדים עם מוגבלויות מכל מיני סוגים; שאני עדיין מקבל תגובות וסרטונים בהם ילדים מסמנים את השיר על פי הסימנים שלי – אחד מהם קיבלתי ממש הערב והתרגשתי כמו בפעם הראשונה – שאני עדיין בהלם שאנשים מזהים אותי ברחוב כאילו הייתי סלב אמיתי; ובקיצור, שסרטון קטן שהכנתי ליהונתן יהפוך את חיי על פיהם, פשוטו כמשמעו (ואת הדבר הכי חשוב שעומד לקרות אני רוצה לספר כאן בבלוג ברשומה נפרדת. בקרוב).

יא אללה, איזו הרפתקה משוגעת.

אז אני רק אגיד, שוב, תודה. ואתם בכלל לא מבינים כמה אני מרגיש שזה לא מספיק.

 

7 תגובות to “שנה לילד”

  1. motior 22 בינואר 2015 בשעה 8:56 #

    מזל טוב 🙂
    הסרטון הזה הוא בהחלט דבר טוב מכל הבחינות

  2. volcman 22 בינואר 2015 בשעה 14:05 #

    הפעולות הקטנות האלו, שמסתבר שתוצאות שלהן משנות חיים…
    🙂

  3. צוף 1 בפברואר 2015 בשעה 1:51 #

    טל אתה מסמן הרבה יותר טוב\משמעותי מהרבה מתרגמים שראיתי.

  4. חתולי8 1 בפברואר 2015 בשעה 19:04 #

    מבינים …ואוהבים אותך!

  5. oferdub 4 בפברואר 2015 בשעה 0:42 #

    ברור שההצלחה הזו סחפה אותך לכיוונים מעניינים. נהדר!
    איחולים לעוד הצלחות 🙂

    • אריאל חלמיש 6 בפברואר 2015 בשעה 12:29 #

      אן מילים לתאר את ההרגשה כשצופים בסרטון אתה רקדן של שפת הסימנים והתנועות שלך בכל שנייה מסמלות איזה זרימה של תנועתיות שיוצרות ריקוד קסום ששואב לתוכו במין קסם שרק ריקוד יכול לסחוף אותך אליו.

  6. אילן סמיש 7 בפברואר 2015 בשעה 17:10 #

    מדהים ומרגש! קליפ נדיר של אהבת אב כנה…
    לטובת דוברי האנגלית – תרגמתי את השיר:
    Boy of Daddy, on what do you dream?
    What is burning in your heart?
    And how great that you came, together is a whole,
    In the eyes that see it all
    There’s nothing painful.
    Years leak like water
    straight to nowhere,
    running far, being close.
    Day turns into a night and night again to day,
    hold tight and never let go.
    Cause time doesn't stop,
    it flies, burns, a smokescreen.
    Be a tree,
    grab the moon, sail on a cloud.
    And it’s your time to shine
    and know and touch it all,
    devour the world,
    don’t be afraid to fall.
    My boy, all is waiting just for you.
    And Dad is always here,
    to hug and guard you,
    till the end fo the world, I’ll never leave you.
    My boy, go in your own way.
    Boy of Daddy – I see in you myself,
    the kid that I used to be.
    And all that happens to you
    Feels like to me,
    Learning again what I am and who.
    Go forward and keep on, it’s all in you,
    And every new day is a promise.
    In this world there is sorrow
    just as there is happiness –
    let your love lead you.
    Cause time doesn't stop,
    it flies, burns, a smokescreen.
    Be a tree,
    grab the moon, sail on a cloud.
    And it’s your time to shine
    and know and touch it all,
    devour the world,
    don’t be afraid to fall.
    My boy, all is waiting just for you.
    And Dad is always here,
    to hug and guard you,
    till the end of the world, I’ll never leave you.
    My boy, go in your own way.

להשאיר תגובה

