שוקולד מנטה מסטיק בשפת הסימנים

29 ספט

הילדים שלי אוהבים לשמוע מוסיקה כשאנחנו נוסעים ברכב. במיוחד פסקולים של הצגות שהם צפו בהן, ובמיוחד-במיוחד את אלה שבהם שיחקה ושרה רינת גבאי. ואילו אני, כחלק מהדרך שלי לתרגל את שפת הסימנים, נוהג לסמן שירים תוך כדי נסיעה (אם אני הנהג, אז בעיקר בפקקים וביד אחת. אם ק' נוהגת אני מרשה לעצמי לנופף בפראות בשתי ידיים).

באחת מן ההצגות, כלומר באחד מן הדיסקים, יש שיר שפיתחתי אליו חיבה מיוחדת – "שוקולד מנטה מסטיק" מתוך "מסיבת פיג'מות". בחודשים האחרונים יצא לי לשיר יחד עם הילדים בקולי קולות תוך כדי שאני מסמן את המילים. עכשיו, לרגל חג הסוכות (שזה קצת שקר כי פשוט לא הספקתי לעשות את זה לקראת ראש השנה, ו"בהזדמנות זו לאחל שנה חריפה כמו מנטה, מצחיקה כמו מסטיק ומתוקה כמו שוקולד") – הנה הסרטון שהכנתי ליהונתן ולמיכל, ובו אני מסמן ומפזז בעליצות לא אופיינית על גבול האפילפטית.

חג שמח!


שוקולד מנטה מסטיק בשפת הסימנים
בביצוע רינת גבאי, גיא פרידמן וניקי גולדשטיין
במקור: "מי המנטה, מי המסטיק, מי השוקולד?" של שלישיית שוקולד מנטה מסטיק
מילים: יורם טהרלב | לחן: יאיר רוזנבלום | תרגום לשפת הסימנים: טל אייזנמן

10 תגובות to “שוקולד מנטה מסטיק בשפת הסימנים”

  1. Riki Ladysnow 29 בספטמבר 2015 בשעה 18:13 #

    מקסים יש לך מקצוע נוסף ………. חג שמח ידידי באהבה שלגיה

    • טל 29 בספטמבר 2015 בשעה 23:48 #

      תודה רבה… מקווה שיום אחד זה יהיה המקצוע העיקרי שלי. 😉

  2. דנדוש 50 29 בספטמבר 2015 בשעה 18:52 #

    שאפו על ההופעה !
    חג שמייח ושנה נפלאה לך לאשתך ולילדים המתוקים.

    • טל 29 בספטמבר 2015 בשעה 23:48 #

      תודה רבה, וחג שמח גם לך! 🙂

  3. ציפי 29 בספטמבר 2015 בשעה 19:28 #

    סוף סוף אני יודעת איך אומרים שוקולד בשפת הסימנים!
    (למרות שאני בטוחה שהמבטא שלי לא משהו)

    תודה על החיוך וחג סוכות שמח לך ולמשפחה.

    • טל 29 בספטמבר 2015 בשעה 23:49 #

      אין ספק ש"שוקולד" היא אחת המילים החשובות בכל שפה שהיא. שמח שלמדת משהו.
      חג שמח!

  4. motior 30 בספטמבר 2015 בשעה 9:09 #

    נחמד אבל מבחינתי חבל שלא סימנת את הגרסא המקורית הטובה בהרבה 🙂

    • טל 30 בספטמבר 2015 בשעה 9:28 #

      חן חן. ואכן הייתה לי דילמה קטנה בעניין איזו גרסה לסמן, אבל בסוף החלטתי ללכת על זו שהילדים יותר מחבבים…

  5. חתולי8 16 בינואר 2016 בשעה 15:53 #

    אין עליך!!
    אין עליך!!
    אין עליך!!

    • טל 31 בינואר 2016 בשעה 15:43 #

      🙂

להשאיר תגובה

