"אני שומר עליך"

8 יול

אתמול התחילו הלימודים באופן רשמי וחגיגי. עד עכשיו זו הייתה המכינה, היינו קבוצה קטנה, למדנו שפת סימנים והכל היה קליל ונחמד. אבל מאתמול? אוי ואבוי – קורסים, מטלות, מאמרים לקריאה, וואי וואי, לאן נפלתי.

סתם, אני מתלוצץ. היום הראשון היה מענג. גם טרחתי לציין את זה בקול רם בכל שיעור: "כיף לי!", "עדיין כיף לי", "אוקיי, קצת פחות כיף לי, אבל רק קצת!"…

בין כל האנשים הישנים וההחדשים שפגשתי, הייתה אחת שזיהתה אותי מאיזה סרטון יוטיוב שעשיתי פעם ושאלה אם אני רוצה לשמוע סיפור נחמד שקשור אליו.

עניתי בחיוב, היא סיפרה, אני הקשבתי ולא האמנתי, אבל היא אמרה שזה קרה באמת. אז ככה:

"אני מכירה פרמדיק אחד במד"א, שיום אחד נקרא לאירוע שבו המטופל היה חירש. הוא היה היסטרי, לא תיקשר עם הסביבה, לא הבין שום דבר ממה שקורה סביבו ולא איפשר לאף אחד לטפל בו. רק כשהפרמדיק סימן לו "אני שומר עליך" – רק אז החירש נרגע ואפשר היה לטפל בו.

"החירש הזה הבין שאף אחד מסביב לא יודע מספיק שפת סימנים", היא סיפרה, "אבל המשפט הזה, ה"אני שומר עליך", הצליח להרגיע אותו. והפרמדיק הזה? הוא לא יודע שפת סימנים… הוא זכר את זה מהסרטון שלך."

אני שומר עליך

(כתבתי את זה בפייסבוק, אבל לא בא לי שהסיפור הזה ייעלם כל כך מהר בניוז פיד שלי, אז גם פה)

9 תגובות to “"אני שומר עליך"”

  1. motior 8 ביולי 2015 בשעה 11:15 #

    יפה מאוד 🙂

  2. Riki Ladysnow 8 ביולי 2015 בשעה 11:24 #

    מקסים ובהצלחה באהבה שלגיה

  3. בצלאל 8 ביולי 2015 בשעה 12:49 #

    זה אחד הדברים הכי מרגשים!
    בטח לא העלית על דעתך שהסרטון ההוא יתגלגל ככה 🙂

  4. חוטהשני 8 ביולי 2015 בשעה 15:13 #

    זה ממש מדהים מה שקרה פה… גם זה שהפרמדיק ידע להבחין במושג 'לשמור עליך' – כי לא תמיד אפשר לקלוט את כל הסימנים של השפה הזאת.
    ובהצלחה רבה בלימודים !

  5. ethy ab 8 ביולי 2015 בשעה 20:20 #

    בהצלחה בלימודים וכל הכבוד. זו שפה שחסרה מאוד בבתי החולים ובעיקר במיון.

  6. Inbal Rauchwerger 9 ביולי 2015 בשעה 18:35 #

    ההשפעה של התרומה הגדולה שלך עוד תתעצם. אין לי ספק. אתה עושה טוב וטוב יחזור אליך. כל הכבוד א', בסוף יצא ממך בן אדם 🙂

  7. חתולי8 14 ביולי 2015 בשעה 10:54 #

    חמישים שנה אני מכירה את הכתיבה שלך ואתה תמיד מרגש אותי!
    אין כמוך!

  8. ע נ נ ת 20 ביולי 2015 בשעה 15:42 #

    קראתי בפייסבוק והתרגשתי מהסיפור המקסים הזה
    זה בדיוק מתאים ל"שלח לחמך על פני המים כי ברבות הימים תאספנו" 🙂

  9. אביגדור 8 בספטמבר 2015 בשעה 10:30 #

    איך מסמנים אין עליך

כתיבת תגובה

